“Kom igen... en espresso?”
Omdöme om Bar Terraza Gaudi

Bar Terraza Gaudi
Boka med
Bar Terraza Gaudi har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 393 av 2 535 Restauranger i Palma de Mallorca
Kök: Spanskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Beställde dubbel espresso och fick en blaskig americano. Det var ju tråkigt... Nu är jag gnällig men det är inte svårt att göra en dubbel espresso. Suck...

Tack FredrikJ437

Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Detta är en liten uteservering i de centrala delarna av den gamla delen av Palma. En liten torgbildning med omkringliggande affärer och restauranger av det enklare slaget. Vi bodde runt hörnet och slank in då och då för några tapas, en öl eller lite vin. Alltid mycket folk i olika åldrar, mest spanjorer. Hygglig mat och trevlig personal.

Tack Annizett
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Härlig utemiljö på torget med gamla hus runt omkring. Maten var OK inget vi hoppade högt över. Prisvärt!

Tack UppsalAnn
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Vi tittade in vid 20.30-tiden för en liten enklare middag. Vi beställde en tapastallrik med fem av husets egna val, mycket gott. Det lär bli fler besök här.

Tack Per A
Omdömet skrevs 10 mars 2017

Mycket trevlig personal. Vi delade på en tapastallrik med olika rätter som köket valde.
Spanskt, jättegott!

Tack GrandTour661095

Resenärer som tittade på Bar Terraza Gaudi tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Bar Terraza Gaudi? Berätta vad du tyckte!