Kostnadsfri avbokning till den 22-01-28
travelup.com
Expedia.com74 US$
Trip.com101 US$
Omdömet skrevs 28 februari 2019

Detta hotell har sköna rum bra frukost fin pool. Lite jobbigt med alla trappor uppför Om man har varit inne i stan, annars allt mycket bra Bra mat irestaurangen, Min fru bet sönder en av sina tänder , nåt hårt till frukost, fick lagat tanden men inget som hotellet stod för. Liten besvikelse

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Ulf H
Omdömet skrevs 21 november 2018 från mobil enhet

Fräscht och trevligt modernt hotell med trevlig personal. Mysiga rum i lagom storlek. Perfekt poolområde med lite gym en trappa ner. God frukost i trevlig atmosfär. Att tänkta på är att hotellet ligger väldigt högt uppe med branta gator och trappor vilken vi inte har något emot men barn och äldre kanske ska tänka på läget fast finns ju taxi.
Vi kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Urprob
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Ett trevligt och lugnt hotel. Vi fick ett rum med utsikt över poolområdet samt hamnen vilket rekommenderas då utsikt mot gatan är mindre trevligt. Rummet var rymligt med stor balkong och utrustat med tv samt kylskåp. Ett extra plus för en mycket effektiv AC i synnerhet denna sommar Bra Wi-fi ! Vi var också mycket nöjda med städningen av rummet som skedde på daglig basis. Poolområdet var lagom stort, lugnt och fräscht. Inga problem att få tag i en solstol. Frukosten var bra. Där fanns det mesta man vill ha. Maten för övrigt på hotellet var bra. Kanske inte föremål för en stjärna i Guide Rouge men mycket prisvärd. Personalen på hotellet var tillmötesgående och trevlig! Kan absolut tänka mig att komma tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack tomq642
Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell, otroligt fräscht och rent med trevlig personal. Jätte fin frukost med stort urval då även nyttiga saker att välja på.
Stora fina rum och vi hade balkong mot poolen. Man bör tänka på att det ligger högt uppe med branta backar vilket vi inte ser något problem med. Kan varmt rekommendera detta hotell. Bra priser på mat och dryck vid poolen.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Urprob
BQHoteles, Director Comercial på BQ Augusta Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2017

Dear guest,

It has been most pleasing to read that you had such a great time in our hospitality at BQ Augusta and we want to thank you for sharing it with others. The fact that we were able to provide you with such a wonderful holiday experience is extremely satisfying and we will continue working hard to achieve this every day. We try to think of everything to provide our guests with a perfect holiday. Once more, we thank you for sharing this perfect review of our hotel and we hope that we will be able to serve you again in the future.

Best regards

BQ Hoteles.

Omdömet skrevs 31 augusti 2017

Rummet var stort, rent och bra sängar. Wifi funkade bra överallt på hotellet.
Mycket bra frukost, bra utbud av olika saker och variation varje dag. Poolområdet också bra, lugnt och ingen trängsel vid solstolarna.
Sista dagen var hotellet fullbokat, så vi kunde inte behålla rummet längre men man fick handdukar och kunde låna dusch (med tvål, hårtork). Personalen också trevliga och hjälpsamma.
Enkelt att åka buss nära hotellet.

Rumstips: Vårt rum hade utsikt över hela Palma stad och även havet kunde man se. Poolen låg nedanför men utom synhåll.
Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack MinnaH62
BQHoteles, Director Comercial på BQ Augusta Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2017

Dear guest,
Thank you very much for your nice opinion!
We are very happy to hear that you had a good experience at the BQ Augusta Hotel! We would be very proud to have the opportunity to welcome you back again in a future!
With warm regards,
BQ Hoteles.