Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Trip.com
ZenHotels.com
StayForLong
Omdömet skrevs 5 september 2018

Gillade verkligen detta hotell som ligger i stadsdelen El Terreno. Mycket rent och fräscht. Vårat rum var rymligt med en terrass på baksidan och skugga mest hela dagen, men det gjorde inget för det var varmt nog ute som det var. Sköna sängar, rent och fräscht rum. Personalen var trevlig och hjälpsam, särskilt frukostvärdinnan Elena. Hade alltid ett leende. Ett hotell jag gärna kommer tillbaka till. Kommer att rekommendera detta hotell till vänner.

Rumstips: Gillade rummet vi fick på baksidan med terrassen, fast det var skugga, men det var bara skönt.
Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Globetrottern66
Hotel-cmanager, General Manager på Hotel Sercotel Zurbarán, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2018

Kära gäst.

Tack för att ni har recenserat er vistelse hos Sercotel Zurbarán.

Vi tackar er stort för er fina utvärdering av vårt hotell.

Det värmer otroligt att få höra att ni trivdes så bra hos oss och jag är säker på att frukostpersonalen kommer bli mycket glada när de får höra er kommentar.

Vi välkomnar er hjärtligt åter nästa gång ni befinner er på Mallorca

Med varma hälsningar
María, General Manager

Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Bra medelklass hotell. Vi fick rum högst upp med stor balkong och viss utsikt över hamnen och havet. Rummet var rent och fint med sköna sängar. Fräscht badrum med badkar.
Frukostbuffé ingår. Utbudet är inte så omfattande men helt ok.
Det är ca. 400 m. till busslinje 3 som bl a åker förbi Plaça d'Espanya varifrån man tar den smalspåriga järnvägen till Sóller.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack kennethl323
Hotel-cmanager, Manager på Hotel Sercotel Zurbarán, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2017

Kära Gäst, Tack för att ni har betygsatt er vistelse hos Sercotel Zurbarán, Palma de Mallorca.
Det glädjer oss över att ni hade en tillfredsställande vistelse hos oss. Vi är glada över att ni uppskattade våra bekväma rum, balkongen samt renligheten av rummet. Det är glädjande att våra nya kvalitetsmadrasser till sängen upplevdes behagliga. Vår frukost erbjuder en varierad buffé med både varma och kalla rätter. Detta inkluderar äggröra, bacon, müsli, färska frukter och bakverk med fler. Vi beklagar över att frukosten inte nådde upp till era förväntningar och vi kommer att ta det i åtanke i framtiden. Vi instämmer helt att vårt lugna läge i charmerande Son Armadams är optimalt, då det är nära till både centrum och hamnen.
Vi ser med längtan fram emot ert nästa besök.
María, Manager

Omdömet skrevs 6 maj 2017 från mobil enhet

Ett litet, trevligt hotell som blev bättre för varje dag ...
Vi tillbringade åtta dagar och var initialt något oroade pga en svaga tidigare betyg i Tripadvisor. Men det kom på skam. Rummen enkla men helt OK och i paritet med det låga priset. Frukosten god, begränsad, men jag ledsnade aldrig. Området: kul att bo i ett vanligt bostadsområde som Ell Terreno. Lugnt och stilla. Duschen gammaldags underbar med rejäl kraft och värme. Wi-fi klent på rummet, men perfekt i den hemtrevliga foajén. Receptionistens bemötande stundtals kärvt, men genuint och utan fjäsk.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 520lennarte
MARIA M, Director Hotel på Hotel Sercotel Zurbarán, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2017

Dear Lennart,

Thank you for sharing your opinion, it was nice to read your review.

For us it is very nice to know that your holiday expectations have been fulfilled and your stay at Zurbaran was getting better every day.

We are looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Kind regards,
María

Omdömet skrevs 10 maj 2016

Ett medelhotell i närheten av Plaza Gomila. Vårt rum var ganska litet och lite slitet. Personalen var dock genomgående mycket trevliga och hjälpsamma. Dock är man ju mest ute och tillbringar bara sovtid och frukost där.

Datum för vistelsen: maj 2016
2  Tack Lars_Hanning
Omdömet skrevs 10 oktober 2013

Hotelletligger centralt. Nära tillallt. Rummen är rena och alltid välstädade. Personalen alltid vänligaoch tillmötesgående. Frukosten mycket bra. Jag har bottpå Zurbaran tre gånger och återvänder gärna. En särskild eloge till Tussy i receptionen.

Datum för vistelsen: augusti 2013
5  Tack idol206