Omdömet skrevs 15 september 2016 från mobil enhet

Hotellet är jätte fint nära och bra till allt personalen är jätte duktiga och vänliga. Romantiskt mysigt hotell gillar maten och har en fantastisk bar med fina drinkar. Älskade tarassen med en fin pool rekommenderar verkligen att välja detta hotell

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
1  Tack Karol G
Omdömet skrevs 15 september 2016 från mobil enhet

Trevlig hotel med bra personal gillar att det ligger centralt nära till allt. Jätte bra cocktails tarrasen var mysig med pool. Finns tillgång till Michelin restaurang om man är intresserad. Gillar stilen på hotelet enkelt med mysigt. Personal väldigt trevlig och hjälpsam.

Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack karl h
Omdömet skrevs 15 september 2016 från mobil enhet

Ett fint och mysigt Hotell som ligger väldigt centralt. Trevlig terrass med pool.
Tycker att personalen gör vistelsen väldigt trivsam. Bartendern gör fantastiska drinkar med ett leende på läpparna. Skulle gärna vilja komma tillbaka och övernatta där igen.

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack CristianN513
Omdömet skrevs 14 september 2016 från mobil enhet

Ett superfint hotell med centralt läge och med mycket trevlig personal och bra service!! Rummet var jättefint ovh väldigt romantiskt. Rekommenderar verkligen detta hotellet till de som åker dit :) topp betyg

Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack ssofia13
Omdömet skrevs 9 juni 2016 från mobil enhet

Otroligt bra hotell som ligger mitt i fantastiska Palmas gamla bydel. Närhet till ett hav av restauranger, barer & caféer. Shopping i små lokala butiker och en kort gåtur till strandpromenaden. Servicen var helt på topp, härlig frukost, fina rum med sköna sängar. Väldigt romantiskt, precis som vi önskade det :)

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack SofiaL1411