“Mycket god mat och service”

Cafe Murada Ristorante & Pizzeria
Rankad som nr 33 av 2 504 Restauranger i Palma de Mallorca
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 24 april 2018 från mobil enhet

Vi har ätit två gånger på Murada och har varit mycket nöjda både med maten och servicen. Kan verkligen rekommenderas, ett toppen ställe.

Tack MG611221

Omdömet skrevs 4 april 2018 från mobil enhet

Man kan lätt tro att det är en turistfälla när det ligger så nära Catedral De Mallorca, men här var servicen, maten och råden mycket bra! Kan varmt rekommendera denna restaurang - även om man har allergier som inte var några som helst problem. Jag fick en underbar pasta med skaldjur och personalen talade flytande engelska samt även några ord svenska. Allt var toppen! Mycket nöjd och kommer besöka denna restaurang igen.

Tack Erik W
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Underbar pasta och ett måste att äta Culán till efterrätt.
Väldigt trevlig och personlig service
Madeleine

Tack Madeleine S
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Vi har varit här två gånger med vänner, på kvällstid. Mycket trevligt ställe med blandad genuin Italiensk meny. Smakfulla trevliga rätter, till mellanpris. Hög servicegrad och trevlig omhändertagande personal. Fint att sitta utomhus om väder tillåter. Vi kommer hit igen

Tack Tony J
Omdömet skrevs 22 oktober 2017

Efter ett missförstånd från vår sida möblerade de i princip om restaurangen för att ordna bord till oss inomhus. Otroligt serviceminded personal. Maten var också enormt god och husets vin höll bra klass.

Tack Mac54Lin

Resenärer som tittade på Cafe Murada Ristorante & Pizzeria tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Cafe Murada Ristorante & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!