Omdömet skrevs 9 november 2017 från mobil enhet

Ett litet charmigt hotell mitt i Palma. Det som verkligen är grejen med hotellet är det centrala läget.
Vi bodde 5 nätter på Born i ett standardrum mot gården. Jätte fin gård där man även kan äta sin frukost om man vill.
Rent och snyggt. Trevlig personal. Det vi kan sakna var stoppade fåtöljer på rummet.
Bra frukostbuffé ingick också

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Olof H
Hotel Born P, Director General på Hotel Born, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2017

We appreciate your feedback, and we love to accommodate guests who appreciate the architecture of our establishment. We hope to serve you in your next visit

Omdömet skrevs 28 oktober 2016

Fantastiskt läckert hotell, för dig som är normalt rörlig.
På grund av att det är ett gammalt furstepalats (K-märkt enligt svenska mått) så kan man inte montera in hissar och andra moderniteter... Bära och kånka bagage gäller. Flera våningar. Vi hade tur och fick på första våningen, ett rum in mot innergården, där man gärna intar den goda frukosten med bl.a. underbart gott färskbryggt kaffe.
Ingen restaurang eller bar, men i receptionen kan man trots allt fixa fram öl, vin och kanske en eller annan Wirre :)
Helt, snyggt och rent. Kan rekommenderas! Nära till allt! Mitt i centrum av Palma.
Vi återkommer gärna!

Rumstips: Gärna rum åt innergården (vacker med höga palmer) där det nog är tystast.
Datum för vistelsen: september 2016
Tack GrafisGrafis
Hotel Born P, Director General på Hotel Born, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2017

Tack så mycket för att ta tiden i din åsikt. och tack för att förstå bristerna i vårt hotell. Vi hoppas att se dig snart

Omdömet skrevs 23 oktober 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt typiskt spanskt hotell! Väldigt bra centralt läge! Extra plus för den vackra innergården med palmer! God frukost! Vi var på höstsemester i Palma o njöt av närheten till katedralen, hamnen o strandpromenaden.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack attis53
Hotel Born P, Director General på Hotel Born, svarade på det här omdömetSvarade 27 oktober 2016

Tack för din åsikt. Det är ett nöje att ha dig som gäster i vårt hotell

Omdömet skrevs 23 september 2016 från mobil enhet

Ett äkta, gammalt klassiskt spanskt hotell.
Oslagbart läge!!
Trevlig personal, rent och snyggt.
Enkel frukost på vacker innergård!
Atmosfären är ljuvlig! Lugnt och tyst, trots det centrala läget! Nära till allt!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Ulrica H
Hotel Born P, Director General på Hotel Born, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2016

Tack för din åsikt. Det är ett nöje att tjäna

Omdömet skrevs 8 augusti 2016

Mycket vackert hotell på bästa läget i Palma. Rymligt rum och gratis bra fungerande wi-fi. Det är första gången någonsin som man fick beställa kaffe latte i baren av en barrista(inte en maskin) det gav stilpoäng till frukosten.

Datum för vistelsen: augusti 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack mosc01
Hotel Born P, Director General på Hotel Born, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2016

Tack så mycket för din åsikt . Detaljerna i kaffebaren är därför vi försöker hålla en klassisk stil i vår frukost .
Vi ser fram emot