“Neapoletansk pizza.”

Kök: Pizza
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Santa Catalina
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

En doft av Neapel och dess härliga pizzor förmedlas av Il Tano på Mallorca. Vi testade både restaurangen i Catalina och en take away från Portals Nous, båda gångerna med utmärkt resultat. Tunna fina pizzor med buffelmozzarella räcker för att lyfta en margherita till höga höjder.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack juhakorp

Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Många olika pizzor att välja på. Vällagade med fräscha råvaror. Mycket smak.
Trevlig personal och miljö.

Datum för besöket: januari 2020
Tack roberthc687
Alessandro L, Propietario på Pizzeria Il Tano, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2020

Hello Roberthc687,
thank you for your kind words! It is a pleasure to read that you enjoyed the food. As you mentioned yourself, we use fresh ingredients to offer the best taste!
Also abig thank you for your kind words about the staff! We are very happy to see you had a pleasant stay.

Until next time,
Il Tano Santa Catalina.

Omdömet skrevs 11 april 2019 från mobil enhet

Var här tillsammans med hustrun och så nöjda vi blev. Bra service,trevlig positiva kypare och fantastiskt goda pizzor.Bra vinutbud och goda desserter.

Datum för besöket: april 2019
Tack 613gertn
Alessandro L, Propietario på Pizzeria Il Tano, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2019

Hola 613gertn
Muy contentos de que nos encontrarán y que hayan disfrutado, nos complace su visita y esperamos que vuelvan a visitarnos muy pronto!

Un saludo,
Il Tano

Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Jag och min man var här och delade på en av de stora pizzorna, som för övrigt var helt enorm. Den mättade oss båda två och smakade gudomligt!

Datum för besöket: september 2018
Tack HeyAgnes
Alessandro L, Propietario på Pizzeria Il Tano, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2018

Hola HeyAgnes
Nos alegra que hayan salido satisfechos!! Gracias por su opinión y esperamos volver a verles de nuevo

Un Saludo,
il Tano

Omdömet skrevs 26 augusti 2018

Il Tano öppnar klockan 13 och efter det kommer det hela tiden mera folk. Betjäningen är snabb och vänlig.
Husets rosevin är gott men inte italienskt. En flaska kostade 13,95. Min pizza prosciutto e funghi var saftig och utmärkt med lämplig sprödhet. Vitlök tiłlsattes utan extra avgift.
En verklig upplevelse på pizzafronten!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack drsture2015
Alessandro L, Propietario på Pizzeria Il Tano, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2018

Hola drsture2015
Gracias por sus palabras, nos encanta saber que nuestros clientes disfrutaron con nosotros, les esperamos muy pronto de nuevo!

Un Saludo,
Il Tano

Resenärer som tittade på Pizzeria Il Tano tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Pizzeria Il Tano? Berätta vad du tyckte!