Öppet i dag: 10:00 - 16:00

från 22,66 US$
från 103,06 US$
från 25,05 US$
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Mycket ståtlig och vacker katedral väl värd att besöka. Här finns mycket att se på och en hel del att lära sig om man tar sig tid att läsa den information som finns. Spännande med alla olika delar som fått sin egen prägel utifrån kristna traditioner.

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack Black_Father
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

En mycket vacker byggnad i hjärtat av Palma.
Vart tagen av häpnad när jag fick se denna vackra byggnad. Den är verkligen något utöver det vanliga och vi rekommenderar starkt att besöka området och dess vecka parker

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack wondell
Omdömet skrevs 2 mars 2020

Stor och mäktig byggnad med fantastiska fönster med mosaikglas, bra information på engelska runt om gällande olika helgon osv. Väl värt en timme och 8 euro.

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack Skumpamums
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Den som har besökt några religiösa byggnader under åren och uppskattar dessa miljöer skall absolut gå in här även om man inte delar religiös uppfattning. Ljuset genom färgade glasfönster ger en magisk stämning till denna mäktiga lokal och man förstår att detta är en av de största och vackraste katedraler som finns.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack juhakorp
Omdömet skrevs 25 november 2019 från mobil enhet

Väldig vackert belägen uppe på en höjd med stora terasser mot havet med fin utsikt. Enligt mig är utsidan mer sevärd än insidan. Mysiga små gränder runt omkring att vandra i. Entré 8€ pp (okt 2019). Inte i katedralen, lite som vilken kyrka som helst men visst finns det mycket vackert att se. Bl a stora rosettfönster, och även ett modernt kapell som ger intrycket av en undervattensvärld.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack Strunt68