“Vackert i fina omgivningar”

Catedral de Mallorca
Boka i förväg
Mer information
21,03 US$*
och över
Hoppa på/hoppa av-rundtur med sightseeing i Palma ...
Rankad som nr 1 av 150 saker att göra i Palma de Mallorca
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Att besöka gamla domer och kyrkor är alltid trevligt på turistmål. Det kostar 7€ att gå in. Katedralen ligger vackert nära havet.

Tack Stefan S

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Det kostar att besöka katedralen och vi saknade en lite mer detaljerad guide för att kunna ta in allt katedralen har att bjuda på. Det var en extremt dammig miljö så är du allergisk, ta med medicin... med detta sagt, är man i Palma vill man så klart vandra runt i denna fantastiska byggnad med sin alldeles speciella bombastiska estetik.

Tack Anna N
Omdömet skrevs 21 mars 2018

En imponerande katedral med fantastiska målningar och utsmyckningar. Ljusinsläppen från jättestora mosaikfönster gav vackra färgeffekter.

Tack Lars O
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Imponerande byggnad med vackra fönstermålningar. Museumet inget extra och gränsfall om värt 7 euro i entré.

Tack Daniel B
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Mycket vacker katedral. Vi hade tur och det var inte långa köer på en torsdag. Vacka fönster och speciell altarsmyckning.

Tack Merja I

Resenärer som tittade på Catedral de Mallorca tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca
Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Catedral de Mallorca? Berätta vad du tyckte!