Öppet i dag: 10:00 - 16:00

från 27,97 US$
från 21,42 US$
från 24,30 US$
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Det kostar att besöka katedralen och vi saknade en lite mer detaljerad guide för att kunna ta in allt katedralen har att bjuda på. Det var en extremt dammig miljö så är du allergisk, ta med medicin... med detta sagt, är man i Palma vill man så klart vandra runt i denna fantastiska byggnad med sin alldeles speciella bombastiska estetik.

Tack 602annan
Omdömet skrevs 21 mars 2018

En imponerande katedral med fantastiska målningar och utsmyckningar. Ljusinsläppen från jättestora mosaikfönster gav vackra färgeffekter.

Tack Lars O
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Imponerande byggnad med vackra fönstermålningar. Museumet inget extra och gränsfall om värt 7 euro i entré.

Tack Daniel B
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Mycket vacker katedral. Vi hade tur och det var inte långa köer på en torsdag. Vacka fönster och speciell altarsmyckning.

Tack merjai2017
Omdömet skrevs 15 mars 2018

Mycket fint och en hel del att titta på, glasfönstren i taket var fantastiska när solen sken in. Dyrt att komma in. Tillgång till toaletter.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Bengt L