4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com161 US$
Travelocity161 US$
eDreams161 US$
Orbitz.com161 US$
Trip.com181 US$
Omdömet skrevs 12 mars 2020

Bra rum med bra balkong med fin utsikt. Mycket bra fukostbuffé och väldigt trevlig personal. Hotellet är bra beläget med buss in till centrum om man så önskar (annars gångavstånd). Finns många bra restauranter i närheten. Man kan ta trapporna eller hissen upp till gatan ovanför och där hitta bla trevliga kinarestauranter. På hotellet gillade jag också bubbelpoolen!

Rumstips: Härlig utsikt och bra läge om man vill in till centrum
Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 172thomasl
Pedro García , Otros på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2020

Dear 172thomasl,

Thank you very much for your feedback and we are very pleased that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again and thanks again for your positive remarks.

Director Hotel Costa zul

Omdömet skrevs 7 oktober 2019

Jag bokade 3 st dubbelrum med balkong och havsutsikt, vi bodde på 5 våningen, med mycket fina rum som var rymliga med en stor garderob och en fin toalett med dusch, men det som var bäst i min åsikt är den mycket fina balkongen med havsutsikten mot den stora båthamnen och de mycket fina strandpromenaden som går längs hela hamnen.Vi fick rummen bredvid varan, vilket var extra bra när man är ett större sällskap, jag firade min 60 års dag på Hotellet och i Palma med min familj, på bästa sätt. Hotellet är ett av dom bästa jag bott på Frukosten är gudomlig med mycket att äta, servicen är mycket bra från alla personal.På våning 3 finns det en pool och ca 50 solstolar och övriga stolar och en bar med alla drycker mm. riktigt fint. Kan varmt rekommenderas, Boka med balkong & havsutsikt det är värt priset !

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Displayen
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2019

Dear Displayen,

We are greatly appreciative of your wonderful review. Thank you so much for these very positive comments and recommendation, hope to see you very soon!

Omdömet skrevs 15 september 2019 från mobil enhet

Rent, fräscht hotell med jättefin utsikt
när man väljer havsutsikt. Trevlig personal, det serveras god frukost och det är ett bra poolområde där man köpa god mat och dryck. Bra läge med gångavstånd till city.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack 218christinaa
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2019

Dear 218christinaa,

Thank you for your feedback, we are delighted with the great review! We hope to see you again and thanks again for your positive remarks.

Omdömet skrevs 10 maj 2019

Trevligt boende med härlig utsikt över hamnen

Vänlig och service minded personal

Härlig frukost buffe

Airport bus 1 stannar alldeles i närheten av hotellet och tar ca 0,5 hrs från Airport

Gå avstånd till gamla stan och katedralen ca 1km

Saknade till frukost: Grovt bröd - Rye bread - samt val hård eller löskokta ägg

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Exploration769808
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2019

Dear Exploration769808,

Thank you for this great review and we hope to see you again in your next stay in Palma.

Omdömet skrevs 5 mars 2019 från mobil enhet

Ett hotell som ligger fantastskt med promenadavstånd till centrum och härlig utsikt över den magnifika båthamnen. Hög klass på rum och supertrevlig personal. Enda nackdelen är ett besvärande ljud från den stora infartsvägen. Härlig frukostbuffe.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack roljoh04
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2019

Dear roljoh04,

Thank you for your comments and this fantastic review. We are glad it was a successful holiday and hope to see you again very soon.