4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com154 US$
Travelocity154 US$
Orbitz.com154 US$
eDreams154 US$
Prestigia.com159 US$
Omdömet skrevs 10 maj 2019

Trevligt boende med härlig utsikt över hamnen

Vänlig och service minded personal

Härlig frukost buffe

Airport bus 1 stannar alldeles i närheten av hotellet och tar ca 0,5 hrs från Airport

Gå avstånd till gamla stan och katedralen ca 1km

Saknade till frukost: Grovt bröd - Rye bread - samt val hård eller löskokta ägg

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Exploration769808
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2019

Dear Exploration769808,

Thank you for this great review and we hope to see you again in your next stay in Palma.

Omdömet skrevs 5 mars 2019 från mobil enhet

Ett hotell som ligger fantastskt med promenadavstånd till centrum och härlig utsikt över den magnifika båthamnen. Hög klass på rum och supertrevlig personal. Enda nackdelen är ett besvärande ljud från den stora infartsvägen. Härlig frukostbuffe.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack roljoh04
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2019

Dear roljoh04,

Thank you for your comments and this fantastic review. We are glad it was a successful holiday and hope to see you again very soon.

Omdömet skrevs 12 oktober 2018

Jättefint hotell med väldigt trevlig och hjälpsam personal som förhöjde hela vistelsen.Vi bodde i ett trippelrum och de finns tyvärr bara upp till andra våningen så man får inte den absolut bästa utsikten, som finns högre upp i hotellet, över hamnen och havet, men ändå otroligt vackert att vakna och dra upp balkongdörren och se ut över alla fina båtar i hamnen. Välj rum med havsutsikt! Värt att betala extra för. Men tänk på att trafiken är rätt intensiv på vägen nedanför och bor man långt ner låter det mycket under rusningstiderna.
Hotellet ligger i Santa Catalina och det finns gott om bra restauranger i området på gatorna La Fabrica och Calle Annibal. Rekommenderar verkligen Santina Palma för frukost eller brunch. Det är promenadavstånd in till gamla stan och centrum, tar ca 15 minuter. Smidigt med ettans buss som går direkt från flygplatsen och stannar utanför hotellet. Och på en gata ovanför hotellet går treans buss till fina stranden Cala Major, det tar ca 10 minuter att åka dit.
Rummet var väldigt fräscht, välstädat med fint badrum. Den enda men tyvärr ganska jobbiga nackdelen som drar ner betyget från fem till fyra är att sängarna var lite för hårda. Vi sov inte helt bra någon av oss och då väger vi olika mycket.
Servicen på hotellet var som sagt toppen och sista dagen fick vi använda solterassen och kunde duscha innan vi åkte till det sena kvällsflyget. Det gjorde oss väldigt glada! Slutsatsen är att vi (två vuxna och en tonåring) absolut kan rekommendera hotellet. Vi hade fantastiska dagar på Costa Azul och återvänder gärna!

Rumstips: Välj gärna rum så högt upp som möjligt och med havsutsikt.
Datum för vistelsen: oktober 2018
3  Tack Girontjej
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2018

Dear Girontjej,

Thank you so much for your recent stay and your recommendation. We are very pleased that you have enjoyed and hope to see you again in your next stay in Palma.

Omdömet skrevs 11 oktober 2018 från mobil enhet

Jag och en vän var där med våra fruar för att fira deras 40-års dag.
Valde deras premiumrum med utsikt över marinan och vilken utsikt vi fick!
Flera tidiga kvällar spenderades där med ett glas Cava innan det var dags att gå den korta promenaden till det restaurangtäta områdena in mot stadskärnan. Hotellet hade tom satt in en flaska första dagen med en hälsning om att våra fruar födelsedag skulle bli bra, en väldigt fin gest.

Hotellet är fräscht och bra med bra läge tycker jag. Liten pool intill soldäck där man kan ta en liten drink och avnjuta de sista solstrålarna på dagen om man varit på äventyr.
Utsikten från de rum som vetter ut mot marinan är svårslagen. Man ser katedralen på avstånd men är sannerligen magnifik.
Imponeras man inte av den så finns det båtar och fartyg att titta på förutom den strida ström av flygplan som har sin inflygning/utflygning utanför marinan. Dock på sådant avstånd att man inte störs alls.

Frukosten var fenomenal! Fanns stor variation på det man ville ha. Helt klart över medel av vad jag erfarit under åren.

Rekommendera det till fler? Självklart!
Återkomma? Självklart!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 257mattiasl
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2018

Dear Mattias L,

Thank you for this great review and we hope to see you again in your next holidays in Palma.

Omdömet skrevs 21 september 2018 från mobil enhet

Kanonhotell, mycket bra läge. Rent och fräscht. Mycket att välja på till frukosten. Kommer att bo här igen. Vi kom mycket tidigt på morgonen, personalen fixade så att vi inte behövde vänta så länge på vårt rum. Enda nackdelen är att det är för lite solstolar vid poolen.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Marie N

Dear Marie N,

Thank you for your review. We are delighted that you had a great holiday with us and hope to see you soon.