Omdömet skrevs 11 oktober 2018 från mobil enhet

Jag och en vän var där med våra fruar för att fira deras 40-års dag.
Valde deras premiumrum med utsikt över marinan och vilken utsikt vi fick!
Flera tidiga kvällar spenderades där med ett glas Cava innan det var dags att gå den korta promenaden till det restaurangtäta områdena in mot stadskärnan. Hotellet hade tom satt in en flaska första dagen med en hälsning om att våra fruar födelsedag skulle bli bra, en väldigt fin gest.

Hotellet är fräscht och bra med bra läge tycker jag. Liten pool intill soldäck där man kan ta en liten drink och avnjuta de sista solstrålarna på dagen om man varit på äventyr.
Utsikten från de rum som vetter ut mot marinan är svårslagen. Man ser katedralen på avstånd men är sannerligen magnifik.
Imponeras man inte av den så finns det båtar och fartyg att titta på förutom den strida ström av flygplan som har sin inflygning/utflygning utanför marinan. Dock på sådant avstånd att man inte störs alls.

Frukosten var fenomenal! Fanns stor variation på det man ville ha. Helt klart över medel av vad jag erfarit under åren.

Rekommendera det till fler? Självklart!
Återkomma? Självklart!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 257mattiasl
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2018

Dear Mattias L,

Thank you for this great review and we hope to see you again in your next holidays in Palma.

Omdömet skrevs 21 september 2018 från mobil enhet

Kanonhotell, mycket bra läge. Rent och fräscht. Mycket att välja på till frukosten. Kommer att bo här igen. Vi kom mycket tidigt på morgonen, personalen fixade så att vi inte behövde vänta så länge på vårt rum. Enda nackdelen är att det är för lite solstolar vid poolen.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Marie N

Dear Marie N,

Thank you for your review. We are delighted that you had a great holiday with us and hope to see you soon.

Omdömet skrevs 19 september 2018

Stora rum med sköna sängar.Vattenkokare ,te och kaffe fylldes på varje dag.Kylskåp.

Perfekt läge med fin utsikt över hamen och katedralen.
Från flygplatsen går buss 1 nästan till hotellets ingång.
Trevlig personal.Rent och snyggt. Pool på sol altan med utsikt över hamnen.

Rumstips: Be få rum med balkong mot hamnen
Datum för vistelsen: september 2018
Tack Katarina M
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2018

Dear Katarina M

Thank you for your amazing review. We are very pleased that you have enjoyed your stay with us and hope to see you again!

Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Hotel Costa Azul tycker jag har ett perfekt läge i Palma. Nära till allt.
Trevlig personal, rent och bra städat.
Frukosten var väldigt bra. Poolområdet är trevligt, väl värt ett besök om vädret tillåter.

Datum för vistelsen: maj 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack KingJP71
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2018

Dear KingJP71

Thank you for your great comments and would hope that you will return to see us again at some stage in the future.

Omdömet skrevs 15 april 2018 från mobil enhet

Fina, moderna rum med bra standard. Mycket rent. Sköna sängar. Gratis kaffe, te, vatten och juice på rummet. Härlig balkong. Bra läge vid hamn/strandpromenad och nära Santa Catalina. Många restauranger i området av skiftande kvalitet. Trevlig service. Lite tråkig lobby och bar.

Datum för vistelsen: april 2018
Restyp: Reste ensam
Tack Clara K
DireccionHCA, Director General på Hotel Costa Azul, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2018

Dear Clara K,

Thank you so much for your feedback. Delighted that you have enjoyed your stay in Hotel Costa Azul & Palma. See you soon!