Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra frukost. Rymligt, välstädat och tyst rum. Sköna sängar. Bra service i receptionen. Rooftop bar bra service och härlig utsikt över hela Palma med hamninloppet. Centralt och bra läge på hotellet.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Elisabet J
H Almudaina P, Director de Relaciones con Clientes på Almudaina Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2018

Dear Customer

Thank you very much for writing your review on tripadvisor. We are glad to know you have enjoyed your stay with us. For your next visit to Palma we recommend you to make your reservation through the official website of the hotel. There you will find the best price guaranteed
We hope you had a nice flight back home

Regards

Omdömet skrevs 18 januari 2018

Fina rum, riktigt bra frukost med gott kaffe. Takterass med fantastisk utsikt över staden. Inte så bra på drinkar, men god öl och gott vin. Utmärkt centralt läge med gångavstånd till sevärdheter och shopping. Trevlig personal.

Tips för att välja rum: Vissa rum har balkong, fråga efter det
  • Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack karolina2016sem
H Almudaina P, Director de Relaciones con Clientes på Almudaina Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2018

Kära kund
Tack så mycket för din kommentar och för att besöka oss

Omdömet skrevs 19 december 2017

Ett mycket trevligt hotell med nära till allt i suveräna Palma!
Denna resa var en 10-års present till vårt äldsta barnbarn så vi var en blandad skara mellan 10-55 år.
Bodde i ett lite större rum då vi var 4 personer och det enda negativa var väl att det saknades både bra fönster och balkong! Dock ska ju inte resan tillbringas på hotellet så det var ingen big deal =)
Rent och fräscht och bra frukost!
Hade även ett par timmars mys på deras lilla takterass i solen och den utsikten var suverän!

• Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack annabell642016
H Almudaina P, Director de Relaciones con Clientes på Almudaina Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 december 2017

Kära kund
tack så mycket för din kommentar på tripadvisor

Omdömet skrevs 20 november 2017 från mobil enhet

Centralt beläget hotell med fräscha rum och helt fantastisk frukost. Ingen trafik som störde på natten. Tyvärr var takterrassen stängd för renovering när vi var här. Rekommenderas varmt! Personalen var jättetrevlig.

Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack Mammaduvan
H Almudaina P, Director de Relaciones con Clientes på Almudaina Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2017

Tack så mycket för din kommentar och vi tar tillfället i akt för att påminna våra kunder om att skybrädet öppnas den 1 december.

Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Snygga, fräscha rum med sköna sängar bäddade i vita sängkläder. Underbar skybar med mat och dryck till bra priser. Bra frukost och trevlig personal. Varit där 3 ggr de senaste åren. Ligger nära allt butiker barer restauranger.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Matrosen
H Almudaina P, Director de Relaciones con Clientes på Almudaina Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2017

Kära kund
Tack så mycket för din kommentar.