10 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline111 US$
Booking.com109 US$
Travelocity101 US$
travelup.com132 US$
Orbitz.com101 US$
Omdömet skrevs 20 oktober 2019 från mobil enhet

Efter att i många år bott på Melias hotell på Paseo Maritimo provade vi för första gången Bosque och blev inte besvikna då det var ett mycket fräsch och modernt hotell. Läget med gångavstånd till centrum men ändå tyst och lugnt område var mycket bra och rummet på våning 12 gav en fantastisk vy över stad och hamn. En fantastisk frukost med allt man kan önska sig och mycket positiv och hjälpsam personal i receptionen höjde betyget men varför blev det då inte full pott? Jo då tvättdelen som vanligt på Innsides hotell inte avskiljdes från sovrummet med dörr så att man ostört kunde smyga upp på natten utan att väcka sin partner.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack juhakorp
Omdömet skrevs 9 september 2019

Kan verkligen rekommendera detta hotell om man vill ha det lite lugnare.
Vi bodde i ett lite större rum med utsikt över poolen på sjunde våningen.
Rummet var väldigt fräscht och modernt med en schysst balkong med två solstolar med bord. Trälaminat istället för klinker vilket gav ett mysigt intryck. Jättesköna sängar och kuddar!
Ingen rökning tillåten på balkongerna. Man får gå ner till pool-nivå eller uteserveringen på fram-eller baksidan.
Jättefin frukost-buffé där det finns allt! Inklusive för glute- och laktos intolerants.
10 min prommis ner till hamnstråket där man kan hyra både bil och cykel. Busshållplats till tex Magaluf och Flygplats.
Ca 25 min prommis till Katedralen.

Rumstips: Ta inte ett rum som ligger precis ovanför eller under restaurangen.
Datum för vistelsen: september 2019
Tack Anneli T
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2019

THANK YOU SO MUCH!!!

It's so cool to read such a detailed review of our services and facilities!! Thanks for sharing!

Hoping to welcome you back soon,

Omdömet skrevs 3 maj 2019 från mobil enhet

Ett otroligt fräscht och fint hotell, med väldigt trevlig och hjälpsam personal. Frukosten var stor och innehöll allt vi kunde önska oss. Det tar ca 20 min att gå in till centrala stan, men bussen går bara nåt kvarter bort. Det enda negativa med hotellet var att rummen är ganska lyhörda.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack SaraA8414
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2019

Greetings from Innside Palma Bosque Sara!

Thank you for that great review! We are glad to read it!

Warm regards and hope to see you soon! :)

David Giménez-Guest Experience Manager

Omdömet skrevs 26 februari 2019 från mobil enhet

Ett mycket bra och fräscht hotell med en frukost som var väl värd sina 13€! Hotellet har också ett väldigt fint gym och personalen är väldigt serviceinriktad!
Om man inte väljer att ta taxi eller hyra cyklar så blir det många fina promenader efter båthamnen då hotellet ligger en bit ifrån katedralen och stadskärnan.

Datum för vistelsen: februari 2019
1  Tack claeswahlberg
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2019

Thank you claeswahlberg!!

It's great to read that you enjoyed with us!!! We are aware about our location, that's why we always try to offer the best experience with us….just in case you don't want to walk to the city center :)

Thank you again and we hope to welcome you back soon,

Omdömet skrevs 14 november 2018 från mobil enhet

Vi bodde på Innside i några dagar på höstlovet. Mycket god frukostbuffe,
svensktalande kock som kockade i köket på frukosten. Fina rum och städ varje dag. Men vi saknade en hylla att ställa shampo flaskor och tvålen på. Positivt att det gick att streama (chrome) från Ipad till Tv om du ville se egna filmer. Utbudet av Tv kanaler var mycket dåligt. Varför Tyska kanaler? Det är ju mycket svenskar här. Dessvärre hade vi vårt rum precis ovanför lobbyn och baren vilket bidrog till att vi hörde dunket från baren som spelade rätt högt. Trevligt, men till frukost vore det skönare med "mjuk" musik istället för House o pop. Personalen var hjälpsam o spökade ut sig o hotellet på Halloween. Innside ligger gångavstånd från hamnen, barer o restauranger, o cafeer finns i närheten. Mycket trevligt gym och inomhuspol o utomhuspol, trevlig bar. Mycket god Moijto. Det finns en restaurang inne på hotellet som är öppen på kvällstid. Vi blev inte så imponerade av det vi åt. Vi gillade ändå hotellet och skulle inte tveka att boka in oss här igen.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 460indy
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2018

Thank you so much 460indy!!

We will work to improve all the matters you mentioned, thanks for the feedback!

Hoping to welcome you back soon,