Omdömet skrevs 7 juli 2018 från mobil enhet

Jag bodde här en vecka med min partner, vi älskade hotellet. Jag har rest mycket och bott på många olika hotell. Detta var väldigt renligt och perfekta rum, skön säng och gratis minibar. Allt man kunde önska sig. Frukosten var väldigt bra, enda som saknades var lite fräscha gröna smoothies. Den enda som var nackdel var att hotellet är några kilometer från själva stadskärnan (gamla stan och shopping) så blev att man ofta tog taxi, fanns inte så mycket bra restauranger i närheten. Taxin är dock billig i Palma. Vi är supernöjda med hotellet och kommer definitivt bo där nästa gång vi är i Palma!

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack annasweden1990
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2018

Thank you so much!! We are so happy to read that you enjoyed your stay with us!!

We will try to have some green smoothies for your next visit :)

Hoping to welcome you back soon,

David Giménez - GEx Manager

Omdömet skrevs 22 juni 2018 från mobil enhet

Superfint hotell. Vi betalde till extra för att bo utmed poolområdet m terass, vilket var toppen. Perfekt att kunna gå direkt från rummet till poolen och att kunna sola på terassen. Frukosten var toppen, stort utbud, mkt frukt, bär, nötter. Kocken gjorde omelett på beställning. Dricka (vatten, juice och läsk) ingick i minibaren varje dag. Det enda negativa m hotellet är läget. Det ligger i ett lite tråkigt område, omgivningen ser nedgången och sliten ut m halvtrista restauranger intill. Promenad in till Palma, 15-20 min.

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack jennys71
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2018

Thank you jennys71!!

We are glad to know that you enjoyed your experience with us!!

We know the hotel is not in the center of Palma, but the neighborhood offers plenty of restaurants, supermarkets...and it's so close to the "Paseo Marítimo"...but yes, we are not as close as we would like to Palma old town...

Anyway, we love to read that you enjoy your stay and we hope to welcome you back soon!!

Best regards,

Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

Vi som familj bodde här för två år sedan och nu var det dags igen. Vilken wow-renovering som gjorts. Vi älskar området som är lugnt men ändå bära till allt. Treans buss tar er till city på några minuter och det finns trevliga restauranger i närområdet. Hjälpsam personal, riktigt bra gym och nice poolområde.

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
1  Tack LindaL3460
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2018

Thank you Linda L!!

It's so great to read that you were with us before and you still love our new design and style! :)

The area is getting better everyday, and also the public transport to the center, so we can say that we are closer to the city center than ever!

We hope to welcome you back soon!

Best regards,

Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Vi bokade juniorsviten för två vuxna och två barn. Hade swimoutläge och ett rum med massor av plats.
Dubbletter av. Handfat, toaletter och glasduschar mitt i rummet gör det enkelt att leva. En extra bred säng med underbara kuddar ger oss god sömn.
Barnen sover gott i bäddsoffan och har inte klagat alls.
Tvn i mitten av rummet går att vrida så båda sängarna kan se den.

Gratis minibar som fylls på dagligen med juice, kex, vatten och Coca-Cola är ett plus.

Frukosten har allt, och vi kommer sakna den när vi reser vidare.

Det vi läst i beskrivningen om poolerna stämmer. De två utomhus är kalla i maj. Men den inomhus är uppvärmd. Det finns också två bastur för den som behöver värme. Vi behöver inte ha badskor vid polen och hotell tillhandahåller handdukar även där.

Enda minuset är hotellets restaurang som inte gav oss särskilt bra upplevelse.

Bodde här: maj 2018, reste med familjen
1  Tack Elin B
David G, Public Relations Manager på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 13 maj 2018

Thank you so much Elin B!!

It's great to read that you enjoyed with us!! I will do my best to know what could happen with our restaurant, cause is always one of our guests favourite's!! My apologies!

Thank you again and I hope to welcome you back soon, let me know and I will ensure you the best experience in Syndeo Restaurant! :)

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Rent och snyggt hotell. Tar 15-20 minuter att promenera till city. Frukosten är bra men aningen för trångt. Bra poolområde. Gym finns liksom inomhuspool. Fina och bra rum. Bodde på våning 12 med strålande havsutsikt. Trevlig persona.

Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack Stefan S
David G, Guest Relations Manager på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Dear Stefan S,

Thank you so much, and our apologies for the busy breakfast...We have enough capacity for all our guests but this last days everybody went to have breakfast at the same time, I can assure you that it is not an usual situation.

We hope to welcome you back soon,