Omdömet skrevs 1 november 2017

Rummet: fräscht, rent, ganska stort, bra balkong, bra utsikt. Såg staden bra och delvis även havet. Kylskåpet fylldes på varje dag med cola, fruktdrycker, vatten, vinflaska och någon slags enkla kex. (Gratis.) Nu har de även en kaffebryggare med kapslar. Andra recensioner har frågat efter detta. Säkert en bra maskin men vi gillade inte det koffeinfria kaffet som vi smakade på.
Sängarna var sköna men kuddarna för stora. Gardinerna gjorde att man kunde mörklägga helt - vilket var bra. Bra städning och bra badrumsstandard.
Hissarna lät illa och vårt första rum låg intill hissarna - så vi bad om att få byta rum. Vilket vi fick göra direkt.
Jag är personligen känslig för högt fläktljud på AirCondition. För bullrigt för mig i detta rum men säkert ok för de flesta. För min fru var det ok.
Mycket vänlig o professionell personal.
Frukosten var bra på många sätt. Mycket att välja mellan. Här fanns allt utom svensk typ av yoghurt. Inget att gnälla om. Kunde ha varit ännu bättre om de spelade musiken på lägre volym i frukostrummet.
Inomhuspoolen var mycket bra. Uppskattar storleken till 14 gånger 7 meter. Inte 14 kvadratmeter som det står på hotellets hemsida.
Jag ger betyget mellan 4 och 5 och stannar på 5.// Cire från Örebro

Rumstips: Välj rum på våning 11 eller 12 och långt från hissar.
Tack Eric J
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2017

Thank you so much Eric J,

We are happy to know that you had such an amazing experience with us, and we really appreciate your recommendations of improvement, we will do our best to fix that inconveniences.

Thanks a lot, and we hope to welcome you back soon!

Best regards,

Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Fräsch och nyrustad hotell. Bra frukostbuffé. Störande hög ljudnivå både på frukosten, i gymmet och vid poolen. Onödigt att ha en DJ som mixar en alltför hög nivå på ljudet till frukosten. Stor pool med solstolar och service som går lite trögt och långsamt.

Tack Raimo H
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2017

Dear Raimo H,

We would like to apologize for the music and the slow service, and confirm you that we have already change both in order to make our guests feel more comfortable.

We hope you give us another opportunity and we will be more than happy to welcome you back soon.

Thank you for your feedback,

Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

En av de fräschaste hotellen jag besökt. Känns lyxigt och mysigt men för ett bra pris. Personalen, städet, maten samt drinkarna var suveräna! Definitivt ett hotell man vill besöka igen. Minibaren fylls på dagligen gratis vilket alltid är ett plus. Bilderna på hotellets hemsida visar rättvisa om inte bättre.

Roliga tofflor fick man också

Tack anipananipan
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2017

Thanks anipananipan!!

We love to read that you will come back and you had the chance to taste our food and enjoy our facilities (even the sleepers :) )

Hoping to welcome you back soon,

Omdömet skrevs 15 september 2017

Rummet var fräscht. Skön säng, kändes modernt!
Trevliga drinkar i baren... Och det var en dj som spelade på kvällarna.

2 pooler som och medans vi var där byggde dom 2 bastus som vi tyvärr inte hann använda.

Cyklar fanns att hyra om man ville det. Att gå in till stan från hotellet var smidigt... Tog ca 20-30 min i lugn takt.

Rumstips: Utsikt mot poolen är att föredra tycker jag.
Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack David H
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2017

Dear David H,

Is great to read that you had a good experience with us!! Please accept our apologies for the late works on the sauna, it is now ready and we are sad to have not been on time for your stay.

Please, if you come back to Mallorca, even if you are not at our hotel, let us know and we will allow you to use it :)

Thank you and we hope to see you soon!!

Best regards,

Omdömet skrevs 11 september 2017

rekommenderas. Sov jättebra. Lugnt! Bra ac. takduschen var helt underbar. Minibaren fylldes på dagligen, innehöll cola,juice, vatten och en öl.Personalen hjälpsam och trevlig. Kändes rent och fräscht. 25 min promenad och du var vid catedralen :)

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Meliá Hotels International
Tack hejhej829
David G, Director de Relaciones con Clientes på Innside By Meliá Palma Bosque, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2017

Thank you so much!!!

It's great to hear that you had such an amazing experience with us!!! We will work hard in order to be even better next time you visit us!!!! :)

Hope to see you soon!!!