Omdömet skrevs 31 oktober 2018 från mobil enhet

Helt ok hotell överlag men min lillebror fick två gånger elstöt från lampan. Första gången det hände sa vi till och de bytte lampan men när vi bad om att få byta rum sa de nej. Att få elektricitet genom kroppen kan vara riktigt farligt särskilt för ett barn men det brydde de sig inte om. Otroligt otrevlig personal som var helt obrydd. Sen bytte de lampan och då hände det igen, min bror blev jätterädd och fick ont. Vi sa till dem att det hänt igen och att det inte är okej. Personalen sa att de kunde byta den igen morgonen därpå men då skulle vi åka hem så vi bad om att få byta rum. Då fick vi det. Sedan när vi skulle checka ut sa vi återigen att det verkligen inte är okej det här med lampan, att det kan vara jättefarligt och att de borde kolla upp det. Då sa de till oss att de har bytt och kollat lampan och allt är perfekt men det var ju uppenbarligen inte perfekt då han fick stöt igen. De sa ungefär att vi ljög. Så vi fick alltså inte ens byta rum när vi bad om det, de verkade ej bry sig ett dugg, vi fick ingen kompensation eller ens ett förlåt. Helt ok hotell överlag men denna service är oacceptabel.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Pioneer760974
Omdömet skrevs 17 oktober 2018 från mobil enhet

Hotellet låg bra i Palma. Centralt med gångavstånd till det mesta. Rummen var rena men det fylldes inte på med varken sanitetsprodukter eller i minibaren. Mycket bra frukost tyvärr så var frukostmatsalen alldeles för liten till mängden gäster. Frukosten öppnade inte förrän 07:30 vilket gjorde att vi inte kunde äta frukost sista dagen då vi behövde lämna hotellet vid den tiden för att åka till flygplatsen. Bra service av personalen när vi behövde taxi, den kom inom fem minuter de gånger vi nyttjade detta.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Jesle12
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Vi ville bo centralt och har kunnat utforska stora delar av Palma till fots. Jättefin frukost väntar varje morgon. Efter en dag på stranden eller utflykt kommer man hem till ett glänsande, nystädat rum. Trevlig och omtänksam personal. Hit kommer vi gärna igen. Levererar väl i enlighet med vad hotellet marknadsför! Perfekt läge centralt i Palma!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack lindholmseva
Omdömet skrevs 14 maj 2018 från mobil enhet

Rummet hade bra storlek och fin balkong men var slitet och plastigt. Dålig sängkomfort. Sänggaveln var av galon och under lakanet var det plastad frotté så känslan blev långt ifrån lyxig...
Frukosten var sådär, trångt, stressigt och automatkaffe. Läget var dock bra. Kommer inte att bo där vid nästa besök.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Lotta A
Omdömet skrevs 26 april 2018 från mobil enhet

+ Bra läge , trevlig personal i reception.

- Ac fungerade inte på rummet (jag tror den va avstängd) vi fick sova med terass dörren öppen för där va så varmt, vilket ledde till att man inte kunde sova för allt ljud ifrån gatan.
- Det läckte in vatten i toalettens tak och luktade urin , vi fick använda toaletten i rummet brevid. Personalen verkade inte förvånade då de sa att det blir så när de i rummet ovan duschar länge.
Ingen kompensation eller erbjudande att få byta rum helt!
- Ångbastun va ur funktion
- Hissen va långsam , gick snabbare att gå i trapporna.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Tobbe82halmstad