Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Ett bra hotell i gamla staden i Palma. Mycket lätt att ta sig till från flygplatsen. Ta bara buss nr 1. Den stannar precis utanför hotellet. Hotellet är bra rent o snyggt. Frukosten som serveras är riklig och bra. Kan mycket väl återkomma.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Valter L
Omdömet skrevs 25 oktober 2017 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell som ligger centralt, nära till det mesta. Härliga rummet. Varierad frukost. Trevlig och populär restaurang. Bra bussförbindelser. Hjälpsam personal, man kan fråga om det mesta.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack ulfj0nss0n
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Ligger perfekt med gångavstånd till gamla stan och Catalina. Mitt i allt, men ändå lugnt. Superttevlig personal, alltid glada och hjälpsamma. Lagom stort och modern inredning.
Mycket fräsch och god frukost. Finns till och med cava om man vill.
Buss till stränder och flygplats max 100 m.
Kommer inte bo någon annanstans när jag ska till Palma!

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
1  Tack wangemark1
Omdömet skrevs 6 oktober 2017

Jätte trevligt hotell mitt i Palma. Super mysig och hjälpsam personal, vi hade rum högst upp med balkong, kunde inte bo bättre.
Frukosten var kanon (och även maten i restaurangen på kvällstid)
Vi kunde inte bott bättre än vi gjorde våra dagar i Palma, återkommer gärna hit.

Tips för att välja rum: Bo högt upp så slipper man bruset från gatan
  • Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Jessica S
Omdömet skrevs 21 september 2017 från mobil enhet

Ett fräscht hotell som ligger väldigt centralt. Nära till det mesta, restauranger, shopping, stranden. Servicen var jättebra, personalen väldigt hjälpsamma. Frukosten var bra. Jag kan verkligen rekommendera det här hotellet.

Bodde här: september 2017, reste med familjen
Tack Torbjörn Å