Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 24 september 2018 från mobil enhet

Bodde här 5 dagar ok vi var båda positivt överraskad på allt här. Bra frukost och supertrevlig kille som tillagade omelett på beställning. Spa och gym är bra, lugnt o skönt hotell. Rummen och sängarna är ok. Sovit bra här under hela vistelsen. Lugnt område.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack andyj732
Omdömet skrevs 4 september 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt hotel ,bra läge,fina pooler och fin badmiljö med närhet till mat och dryck och soft musik i lagom nivå ,lite litet rum (iaf vårt) men kanon utsikt mot havet ,mycket bra och prisvärd frukost och alla i personalen väldigt trevliga och hjälpsamma ,rekomnderas verkligen

Datum för vistelsen: september 2018
Tack 915kennethe
Omdömet skrevs 5 juli 2018 från mobil enhet

Bodde på detta trevliga hotell i ett lugnare område i Palma. Jättetrevlig personal. Rummet var rymligt, fräscht och ljust. Frukosten var toppen. Använde oss av gymmet som var bra och hade lite storlek och variation med maskiner. Kan varmt rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack ChrissyPet
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Bodde en vecka på hotellet som ligger en knapp kilometer från Palma centrum. Vi bodde på våning 9 med fin utsikt över havet. Bra frukost och bra poolområde. Rummet hade vi önskat varit lite större. I helhet ett bra boende.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Agneta A
Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

Bra läge med promenadavstånd till centrum. Rent fräscht och bra hotellfrukost. Rummet har allt man kan begära om man inte tänkt spendera hela sin semester i det. Trevlig och hjälpsam personal. Fint poolområde. Åker gärna hit igen.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack magnesyl