Hotel Convent de la Missio(Palma de Mallorca)
  • Pool
Purohotel Palma(Palma de Mallorca)
  • Frukost ingår
Melia.com
  • Pool
Hotel Amic Horizonte(Palma de Mallorca)
  • Restaurang
Palma Suites(Palma de Mallorca)
  • Pool
Melia Palma Marina(Palma de Mallorca)
Melia.com
  • Pool
GPRO Valparaiso Palace & SPA(Palma de Mallorca)
  • Fri parkering
Gran Melia Victoria(Palma de Mallorca)
Priceline
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Bodde en vecka på hotellet som ligger en knapp kilometer från Palma centrum. Vi bodde på våning 9 med fin utsikt över havet. Bra frukost och bra poolområde. Rummet hade vi önskat varit lite större. I helhet ett bra boende.

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Agneta A
Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

Bra läge med promenadavstånd till centrum. Rent fräscht och bra hotellfrukost. Rummet har allt man kan begära om man inte tänkt spendera hela sin semester i det. Trevlig och hjälpsam personal. Fint poolområde. Åker gärna hit igen.

Bodde här: juni 2018, reste med vänner
Tack Sanne A
Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Hotellet låg bra i palma och hade en väldigt trevligt pool område. Det största problemet med hotellet var städningen. När vi fick rummet var det fult av svart hårstrån på golvet i bad rummet och toaletten kändes inte ren. Det luktade inget rengörings medel var vi började kontrollera lite mera. Det visade sig att ingen dammtorkning verkade gjorts och det var fullt av dam undersängen. Vi klagade och fick byta rum men det visade sig vara ännu dammigare. Vi på visade detta för städerskorna som kommit för att hjälpa till och en av dem sa ”madra Mia” när hon tittade undersängen. Hotellet städade då om vårt första rum och kl 16.30 ca 2 1/2 timme efter vi checkat in var rummmet ok men inte mera. Under de dagar vi bodde där upptäckte att poolen verkade ren och fin men att pooldäcket inte heller verkade soppas eller spolas av, vi såg fimpar och löv låg kvar dag efter dag.

Sängen i vårt rum var otroligt dålig först kändes den bra men det visade sig att den gav efter så att vi sjönk ner i säng och efter två dagar hade vi båda ont i ryggen.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack anders j
Omdömet skrevs 17 maj 2018 från mobil enhet

Isla de Mallorca
Trevligt bemötande i receptionen.
Fin utsikt över hamnen från 10:e våningen. Rummet var litet och enkelt men prydlig och rent. Ont om förvaringsmöjligheter. Fint poolområde med 2 poler och en bar som även erbjuder lättare rätter. Kaffet var inget bra. Hade förväntat mig riktigt kaffe på bönor och inte frystorkat pulver.
Hiss trasig 1.5 dagar
Mycket bra frukost. Kock som tillagar. Färskpressad apelsinjuice.
Polområdet kanonfint 2 poler
Gymmet mycket bra. Moderna maskiner.

Bodde här: maj 2018
Tack Anders E
Omdömet skrevs 23 april 2018

Bra hotell i modern lite steril stil och ganska opersonligt. Läget är ok även om det känns som att bo i utkanten i bostadsstadsdel. Rummen helt ok. Det finns individuell klimatanläggning men, i vart fall vid det här boendet, styrdes den centralt så det gick inte att ställa in önskad temp. Det blev för varmt! Bra sol- och poolområde. Mycket fint gym. Jättebra frukost. På minussidan: ojämn kvalité på rumsstädning. Skiftade med personalen. Det var mkt bra från ngn och riktigt dåligt från en annan. Bra boende men skulle nog välja ngt i mer turistläge och med mer atmosfär nästa gång.

Bodde här: april 2018
Tack kungsholmsbo_13