Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med god service. Efterfrågade högt rum med din utsikt, fick rum 604 med utsikt över vattnet högst upp i våld rumskategori. Så de gjorde allt för att uppfylla mitt önskemål. Mycket tacksamt. Fint badrum med badkar. God frukost och färskpressad apelsinjuice. Fint med kock som steker omelett, ägg mm.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Peter A
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Rummet rent och välstädat. Frukosten var till stor belåtenhet. Lugnt läge då hotellet inte ligger vid någon av de mer vältrafikerade gatorna utan skyddat en bit in från dessa. Kort promenad ner till strandpromenaden medan det in till centrala Palma är 20 – 25 minuters promenad. Inträde till det spa som finns på hotellområdet ingår inte i hotellpriset. Hotellet har två barer, en inne i lobbyn och en ute vid poolen. Endast en av dem är dock öppen åt gången på kvällarna och vilken det var föreföll slumpmässigt.

• Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack Ingemar A
Omdömet skrevs 10 november 2017 från mobil enhet

Rummet var mycket litet.Ingen aircondition fungerade.Inte nära 4 stjärnigt hotell.Personalen nog vänliga .Sängarna var värst alldeles hårda och dynorna också hårda.Vi hade väntat ossmycket högra comfort för priset .Enda som perfekt var maten!

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Ann-Britt J
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Rent och ok hotell men väldigt opersonlig och steril inredning som saknar all mysighet. Även läget rätt intetsägande.
Bra frukost med en egen kock som gör omelett, etc efter beställning. Artig personal

Bodde här: november 2017, reste ensam
Tack Mervi63
Omdömet skrevs 7 november 2017

Hotellet har ett lugnt och bra läge på 20 minuters gångavstånd till katedralen. Hotellet upplevs som välskött och rent med serviceinriktad personal. Frukosten var mer än tillräcklig och även lugn i slutet av oktober. Hotellet kan verkligen rekommenderas och förhoppningsvis kommer vi att återvända fler gånger..

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Jan Z