2 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
travelup.com
Priceline
eDreams88 US$
Destinia.com91 US$
Trip.com87 US$
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Mycket bra hotell, sköna sängar och stort fint badrum med två handfat och toalettartiklar.
Frukostbuffén hade allt man önskar sig. Äggröra med bacon, goda pålägg som olika ostar och torkad skinka, färsk frukt och extra plus för att det ingick färskpressad apelsinjuice.
Skönt med pool och solsängar utomhus om man vill vila i solen en stund efter en dag på Palmas gator.
Kan varmt rekommendera detta hotell, ligger på gångavstånd till det mesta.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Anna-LenaG
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Checkade in på hotel Armadams o blev positivt överraskad över dess fräschhet o välplanerade rum. Hade egen solterrass på 4 e våningen . Hade ej beställt ngn frukost mer erbjöds att köpa o betala k slutet av veckan .

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Spellevink2014
Omdömet skrevs 14 november 2017 från mobil enhet

Helt ok hotell. Bra läge, dock lite långt från gamla stan om man vill ”turista”. Justa rum, bra städning, lugnt läge och väldigt bra pris! Gym, bad inne och ute, bastu. Jag skulle lätt bo här igen! Nära till vägen längs hamnen med busshållplatser.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Royne L
Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Rummen var fina och det låg bra. Inomhus poolen var full med mögel då min dotter bada där och det sitter fortfarande kvar??? Utomhus poolen var skitig,, vi bada men sen nästa dag va där stängsel runt för de hade hällt i medel men vi fick ok att bada... Nästa dag mitt på dagen va den avstängd? Ville man äta lunch på hotellet så kunde de inte fixa något alls.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Cecilia A
Omdömet skrevs 27 juli 2017

Då vi hade bil med oss valde vi ett hotell lite utanför stadskärnan. Bra bussförbindelser med både centrum och stränderna vid Portal Nous. Rejält, stort rum. Fräscht och rent, riktiga sängar för alla i 4-bäddsrummet.Bra frukost . Mycket hjälpsam personal. Stort plus med pool efter varma Palmapromenader.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack chrste1116