Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
Agoda.com
1 457 kr
Inga bokningsavgifter
StayForLong
1 349 kr
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
712 av 531 omdömen
Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Rummen var fina och det låg bra. Inomhus poolen var full med mögel då min dotter bada där och det sitter fortfarande kvar??? Utomhus poolen var skitig,, vi bada men sen nästa dag va där stängsel runt för de hade hällt i medel men vi fick ok att bada... Nästa dag mitt på dagen va den avstängd? Ville man äta lunch på hotellet så kunde de inte fixa något alls.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Restyp: Reste med familjen
Tack Cecilia A
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 27 juli 2017

Då vi hade bil med oss valde vi ett hotell lite utanför stadskärnan. Bra bussförbindelser med både centrum och stränderna vid Portal Nous. Rejält, stort rum. Fräscht och rent, riktiga sängar för alla i 4-bäddsrummet.Bra frukost . Mycket hjälpsam personal. Stort plus med pool efter varma Palmapromenader.

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
Tack chrste1116
Omdömet skrevs 26 maj 2017

Tog det här som övernattningshotel inför en Medelhavskryssning.Skulle vara gångavstånd till fartyget,men det är det inte.Hotellet är rent och prydligt med stora ljusa rum.Pool både ute och inne.Trevlig personal och fantastisk frukost.Vill man ha något glutenfritt måste detta meddelas före ankomst.

Datum för vistelsen: maj 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Renlighet
Tack bellman2015
Omdömet skrevs 6 maj 2017 från mobil enhet

Gångavstånd till centrum. Ok frukost. Städningen sådär..nya handdukar varje dag men skräp på golvet låg kvar hela vistelsen som var 4 nätter. Ointresserad personal i receptionen vem som helst kunde gå in och ut.

Datum för vistelsen: april 2017
Restyp: Reste som ett par
2  Tack LenaL237
Omdömet skrevs 25 maj 2016

bra läge med busshållplats utanför hotellet som inte var störande. sköna sängar, dubbelhandfaten bra för oss två 60åringar när vi skulle göra oss iordning. Vi saknade en vattenkokare skulle vara gott att brygga en kopp kaffe.

Rumstips: vi bodde på vån. 6 med balkong, fin utsikt.
Datum för vistelsen: maj 2016
  • Restyp: Reste med vänner