Kostnadsfri avbokning till den 22-02-04
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-04
travelup.com
Travelocity70 US$
Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Vi har bott 5 nätter på detta hotell och är väldigt nöjda, finaste utsikten, sköna sängar och fin frukostbuffé. Buss nr 3 nedanför hotellet tog oss både till stranden och till Palma i vardera riktning. Mycket vänlig och tillmötesgående personal också. Återvänder gärna.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack pwm1212
xisco_barea, Director General på Catalonia Majorica Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2018

Kära gäst, tack så mycket för ditt besök och tack så mycket för dina kommentarer, vilket hjälper oss att förbättra våra kvalitets- och servicenivåer varje dag. Det är ett nöje att veta att din erfarenhet på vårt hotell har varit en framgång och vi hoppas att vi ses igen på vårt hotell vid ditt nästa besök i Palma de Mallorca.

Omdömet skrevs 29 mars 2018

Fräscht hotell, lite nedgånget här och var, läckte inomhus genom taket. Fantastisk utsikt över staden och framförallt hamnen. Missa inte soluppgången! Frukosten var ok. Vi åt middag två gånger på hotellet som var bra och prisvärd. Gymmet var inte mycket att hurra över -gamla grejer med oklar funktion. Fin inomhuspool i varma lokaler. Receptionspersonalen var trevlig och hjälpsam, om än långsam. Lugna och hyfsat tysta kvarter med gångavstånd till stor galleria och även till stan.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack lindatG5284YB
xisco_barea, Director General på Catalonia Majorica Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2018

Kära Linda, tack så mycket för ditt besök och tack så mycket för dina kommentarer, vilket hjälper oss att förbättra våra kvalitets- och servicenivåer varje dag. Det är ett nöje att veta att din erfarenhet på vårt hotell har varit en framgång och vi hoppas att vi ses igen på vårt hotell vid ditt nästa besök i Palma de Mallorca.

Omdömet skrevs 2 januari 2018

Helt ok! Bra service och bra bemötande av receptionisterna. Bra frukost. Behov av uppfräschning och utbyte av möblemang exvis bar m.m bra läge med bussförbindelse in till centrum. Kan tänka mig att boka hotellet igen

Datum för vistelsen: december 2017
Tack ingis2018
xisco_barea, Director General på Catalonia Majorica Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2018

Kära gäst, tack för ditt trevliga betyg. Tillfredsställelsen hos våra gäster är mycket viktigt för oss. Jag delar gärna din stora kommentar med mitt team. Jag ser fram emot att välkomna dig igen snart.

Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Ett fantastiskt hotell! Panoramautsikt från hotellets terass över Palma! Fina superiorrum! Fräscha! Bra personal! Solterass finns med pool! Du får låna handduk mot deposition. Treans buss in till Palma går utanför hotellet. Fem minuter till Porto Pi som är en galleria med flera butiker. 15 min in till Palma med buss. Även matinformation för gluten o laktosintoleranta i hotellets matsal!

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack 90gitc
xisco_barea, Director General på Catalonia Majorica Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2017

Kära Git, på vårt lags vägnar Jag vill tacka för era vänliga ord, som motiverar oss mycket! Jag hoppas att du hade en trevlig vistelse på Mallorca och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Catalonia Majorica Hotel.
Med vänliga hälsningar från Mallorca

Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Fräscha rum och trevlig balkong. Vi hade ett familjerum, tyvärr ingen havsutsikt men istället trevligt med eftermiddagssol.

Badrummet var rent och snyggt men ganska nedgånget, detsamma gäller gemensamma utrymmen i hotellet.

Vi åt inte frukost på hotellet men köpte lunch en dag som var riktigt bra.

Ligger lite utanför centrala Palma men det är billigt med taxi så det gör inte så mycket.

Bra och hjälpsam personal i receptionen!

Datum för vistelsen: november 2017
1  Tack MacLaren73
xisco_barea, Director General på Catalonia Majorica Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2017

Kjære gjest, takk for din fine anmeldelse. Tilfredsheten til våre gjester er svært viktig for oss. Jeg er glad for å dele din gode kommentar med teamet mitt. Jeg gleder meg til å ønske deg velkommen snart.