Priceline
travelup.com
Trip.com80 US$
Omdömet skrevs 7 maj 2018 från mobil enhet

Rent och fint hotell men ligger ca 45-50min från centrum i raskt promenad tempo. Trevlig och tillmötesgående personal, fint poolområde (inga poolhandukar erbjuds dock) Dyr frukost som inte alls var värd pengarna. Ont om bra ställen att äta på i närheten men bussen går precis utanför och det är lätt att få tag i en taxi också, kostar ca 10€ ned på stan. Lite dött område. Sköna sängar!

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack clofstedt
dvaswani2017, Recepción på Hesperia Ciudad de Mallorca, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2018

Kära Carolin L,

Tack för er kommentar!

Det glädjer oss mycket att ni har trivts hos oss i allmänhet och det skulle vara vårt nöje att få välkomna er tillbaka.

Dessutom är er kritik väldigt intressant och kommer kunna hjälpa oss att förbättras.

Hälsningar från Mallorca :)

Cristina Benítez

Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Prisvärt hotell med lugnt läge nära portapi shopping bra att veta är att buss 46 stannar vid hotellet.Så slipper man många trappsteg.Bra frukost men dyr ,trevlig och hjälpsam personal och ett fint poolområde

Datum för vistelsen: september 2017
Tack PontusFritsla
dvaswani2017, Director General på Hesperia Ciudad de Mallorca, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2017

Dear Guest

Greetings from Palma de Mallorca !!!!!

Firstly we would like to thank you for having taken some of your valuable time to evaluate your stay at our Hotel and share your experience with other guests.

It is very motivaiting for all our staff that we have meet to your expectations and you had a pleasent stay at our hotel. Our only aim is to continue in this line and meet to our guests expectations.

We hope to receive you in a near futher and you can have another wonderfull stay at our Hotel.

Yours sincerly,

Divesh Vaswani
General Manager

Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Var här på en tidig semestervecka i Maj.
Vi hittade hotellet på nätet och tyckte det verkade bra.
Hotellet ligger i området La Bonanova som ligger i direkt anslutning till centrala Palma.
Det tar ca 15min med taxi från flygplatsen till hotellet.
Ett lite mindre hotell som känns rätt modernt och mycket fräscht.
Bra standard på rummet och ett rymligt badrum.Även en generös balkong.
Mycket fräscht och trevligt poolområde som tillhör hotellet.
Helt ok frukostbuffé som dock kostar 15€ extra per/pers.
Ett litet enkelt gym finns också, även där med helt ny utrustning.
Taxistation och busshållplats precis utanför.
Tar ca 40 min att gå till gamla stan från hotellet eller 8 min med bussen.
Att resa hit i maj var en lyckoträff.
26-28 grader och väldigt lite turister.
Rekommenderar detta hotell till den som inte har behov av att bo mitt i city eller direkt på stranden.
Billigt att ta taxi eller buss om man inte vill promenera.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack L2589LNthomasw
Omdömet skrevs 7 augusti 2016

Trevlig personal och bra rum. God frukost o lagom avstånd till Palma city. Ligger också bra om man gillar att göra utflykter med bil etc..gps dock bra att ha för att hitta ut till motorvägarna. Rummen lagom stora med bra air condition

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack larslof
Omdömet skrevs 16 april 2014 från mobil enhet

Helt ok och prisvärt. Rent och snyggt överallt och mycket vänlig personal. Frukost av hög klass, men ingick inte i priset. En bit från centrum men lugnt och skönt. Men man gick ner på kanske 15-20 min. Eller via buss. Enda klagomålet är att wi-fi:n var svag och funkade bara vid dörren!

Datum för vistelsen: april 2014
Tack Mattslin