5 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-29
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-22
Boka nu, betala på plats
Trip.com
Expedia.com114 US$
Priceline120 US$
travelup.com138 US$
Omdömet skrevs 3 januari 2020

4 stjärnor, och utifrån de recensioner jag läst. Chockad.
Ett otroligt slitet hotell, som, visst, imponerar på 80tals vis i entrén.
Men, sen går luften helt ur. Slitet rakt igenom, Korridoren till rummet borde målas om idag, Mattan tvättas. Rummet, jösses. En nergånget motellrum från sent 80 tal i USA,
Med stank av mögel o avlopp. Toastol som var lös, hyllor som lossnade inne på Toa. Grannars ljud gick igenom alla väggar o tak.
Inget var ok. 30 - 40 Euro, så ok.

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack LasseB4
meliapalmamarina, Guest Experience Department på Melia Palma Marina, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Dear LasseB4,

Thank you for having taken some of your valuable time to send us your comments; we believe it is only though listening carefully to the comments and suggestions of our guests that we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we strive for.

We would like to inform you that the whole Hotel was renovated two years ago. We are sorry if your experience with us was not as pleasant as we would love. We always try to attend every guest and we regret to know that you could find some inconveniences in the Hotel.

Our main goal is to exceed our guest expectations and create unforgettable memories with us, reason why we sincerely hope to welcome you again and change your last impressions. Please, do not hesitate to contact with me before your next stay with us.

Andrea López
Guest Experience Department

Omdömet skrevs 11 december 2019

Vill man bo bra skall man bo på Palma Marina. Mycket fräscht och fint hotell med toppenbra frukost med stort urval av saker att välja bland. Hotellet ligger fint vid strandpromenaden och har egen pool.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Classe2018
meliapalmamarina, Guest Experience Department på Melia Palma Marina, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Dear Classe2018,

On behalf of the entire team we would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience in Melia Palma Marina on Tripadvisor.
It’s a pleasure to know that you were delighted with the location of the hotel, our swimming pool and our highly valued breakfast. We are constantly working on providing our very best services for our guests.

It would be a real pleasure to receive your visit again and of course, we will be very pleased to welcome you.

Andrea López
Guest Experience Department

Omdömet skrevs 8 september 2019

Stort, modernt och fint. Rummet riktigt snyggt. Jag hade hört om dom sköna sängarna, men tyvärr var dom för hårda för mig. Häftigt badrum med duschvägg i glas som gränsade till sovrummet. Men man kunde dra för ett draperi om man ville.
Själva incheckningen gick smidigt men vi fick inte rummet förrän vid 18 tiden för att städningen inte var klar. Irriterande.
Poolområdet var snyggt. Men halva området hamnade i skugga tidigt på em. Men det kan ju inte hotellet hjälpa. Riktigt bra frukost.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack MarieH2483
Omdömet skrevs 22 augusti 2019

För varje år försämras olika fördelar och standard på detta hotell. Det känns som hotellet snålar in på självklara saker som man förväntar sig på ett fyrstjärnigt hotell. Jag bor alltid på Level och även här försämras allt från tillgång till produkter på rummet såsom tandborste och rakhyvel till frukostkvaliteten i level loungen. Nu har de dessutom tagit bort vanlig corn flakes och hade bara sockerindränkta frost flakes. I poolen tillåts barn i blöjor utan att någon säger ifrån och både barn och vuxna dyker ner i poolen så de stänker ner alla i närheten, allt utan att poolvakten säger ifrån. Rummet var smutsigt och vi fick säga till så att de städade över golvet ordentligt. Hälften av vinet i barmenyn fanns inte till försäljning utan endast de dyraste vinen. Redskapen i gymmet behöver en ordentlig uppgradering. De är rostiga eller sönder. Tidigare åt har man som leven gäst fått fritt inträde till spa:t och inomhuspoolen en timme per dag, men nu fick man endast ett fritt inträde per vistelse.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Meliá Hotels International
3  Tack hotelbuster
Omdömet skrevs 19 augusti 2019 från mobil enhet

Rekommendation att välja ett rum mot hamnen och hamnpromenaden. Fina rum. Fantastisk gästvänlighet från personalen , stort och varierat utbud på frukostbuffén. Pool med tillgång till lån av gratis solsäng. Biluthyrning på plats. Lån av dusch efter utcheckning. 5 av 5! Toppenboende.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack johanfrida
meliapalmamarina, Guest Experience Manager på Melia Palma Marina, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2019

Dear johanfrida,

On behalf of the entire team we would like to thank you for reporting your positive comments regarding your last stay at Meliá Palma Marina.
We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us.

I sincerely hope to welcome you again very soon!

Verónica Soriano
Guest Experience Manager