Kostnadsfri avbokning till den 22-01-22
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-29
Trip.com
Priceline120 US$
travelup.com138 US$
Omdömet skrevs 22 augusti 2019

För varje år försämras olika fördelar och standard på detta hotell. Det känns som hotellet snålar in på självklara saker som man förväntar sig på ett fyrstjärnigt hotell. Jag bor alltid på Level och även här försämras allt från tillgång till produkter på rummet såsom tandborste och rakhyvel till frukostkvaliteten i level loungen. Nu har de dessutom tagit bort vanlig corn flakes och hade bara sockerindränkta frost flakes. I poolen tillåts barn i blöjor utan att någon säger ifrån och både barn och vuxna dyker ner i poolen så de stänker ner alla i närheten, allt utan att poolvakten säger ifrån. Rummet var smutsigt och vi fick säga till så att de städade över golvet ordentligt. Hälften av vinet i barmenyn fanns inte till försäljning utan endast de dyraste vinen. Redskapen i gymmet behöver en ordentlig uppgradering. De är rostiga eller sönder. Tidigare åt har man som leven gäst fått fritt inträde till spa:t och inomhuspoolen en timme per dag, men nu fick man endast ett fritt inträde per vistelse.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Meliá Hotels International
3  Tack hotelbuster
Omdömet skrevs 19 augusti 2019 från mobil enhet

Rekommendation att välja ett rum mot hamnen och hamnpromenaden. Fina rum. Fantastisk gästvänlighet från personalen , stort och varierat utbud på frukostbuffén. Pool med tillgång till lån av gratis solsäng. Biluthyrning på plats. Lån av dusch efter utcheckning. 5 av 5! Toppenboende.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack johanfrida
meliapalmamarina, Guest Experience Manager på Melia Palma Marina, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2019

Dear johanfrida,

On behalf of the entire team we would like to thank you for reporting your positive comments regarding your last stay at Meliá Palma Marina.
We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us.

I sincerely hope to welcome you again very soon!

Verónica Soriano
Guest Experience Manager

Omdömet skrevs 31 juli 2019

Fantastisk paella med äkta råvaror till överraskande lågt pris. Plus för lokalt gott torrt vitt vin perfekt för paella. Trevlig terass vid kanten av lokalgata. Till största delen lokala gäster. Finns även en separat cocktailbar för drink innan eller efter maten

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Stenfau
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Efter renoveringen för ett år sedan har hotellet blivit modernare och den rummen mycket fräschare. Läget är toppen med strandpromenaden på andra sidan gatan. Gillar man att promenera så går det utmärkt att ta sig till Gamla Stan på runt 20 minuter. Frukosten är bra som alltid men lite tråkigt att personalen inte tar sig tid att säga godmorgon eller ens med ett tecken visa att de har sett en, detta trots att vi varje morgon var de första gästerna och alltid söker ögonkontakt med personalen när vi går in. Tråkigt att personalen kändes trött och omotiverad trots att det var innan högsäsong i Maj. Personalen i receptionen däremot var supertrevliga hela tiden.

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack helen5857
Omdömet skrevs 1 juli 2019

Här bor du på perfekt gångavstånd till staden. Väl värt att betala extra så du får utsikt mot hamnen och poolen. Wi-fi fungerar bra överallt. Fräscha rum och sköna sängar. Frukosten var bra men tyvärr sitter man utan utsikt och längst in i lokalen.

Rumstips: Välj med utsikt mot hamnen
Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack Carola S