“Så bra att man drömmer”
Omdöme om Chaflan de Patxi

Chaflan de Patxi
Rankad som nr 195 av 2 536 Restauranger i Palma de Mallorca
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Har varit på Patxi ett antal gånger och aldrig blivit besviken. Tapas i världsklass och ett kött jag aldrig fått på någon av de topprestauranger jag tidigare besökt.

Tack Svante T

Omdömet skrevs 14 november 2017 från mobil enhet

Kvalitet! Knappt så man hittar restaurangen om man inte känner till den eller letar efter den. Väl där får du perfekt kött! Enkelt, rustikt och klass på samma gång! Maten är värd varenda krona. Helt klart ett ställe att återvända till.

Tack Royne L
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Un restaurante fantastico. Superbuen comida, trabajadores amables y bien servicio. ¡Recommend!

Fantastisk restaurang. Supergod mat, bra personal och utmärkt service. Rekommenderas!

Tack Erik B
Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Tyckte maten var bra. Vi åt lite Tapas till förrätt och ryggbiffen till huvudrätt.
Service är helt under isen varför vi egentligen vill avråda helt från att gå hit. Jag upplever att personalen som nonchalerande och har en tråkig attityd. Vi har varit på Mallorca i 10 år och ser inte det som ett kulturskillnads problem heller.
Gå inte hit!!!

Tack Stefan N
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Genuint spanskt Ingenting känns tillgjort!
Supergod Sirloinsteak
Enastående goda förrätter, där den perfekt stekta gåslevern tog priset
Vänlig och superproffsig servis
Bästa stället på hur länge somhelst!!!!

Tack Dalecarlia1

Resenärer som tittade på Chaflan de Patxi tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Chaflan de Patxi? Berätta vad du tyckte!