“Fantastiskt”
Omdöme om Las Olas Bistro

Las Olas Bistro
Rankad som nr 32 av 2 508 Restauranger i Palma de Mallorca
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Familjer med barn, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat, härligt ägare, ett ställe att återkomma till. En meny som är lite annorlunda med influenser från öst till Medelhavet.

Tack mats b

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Litet härligt och trångt ställe med mycket trevlig personal/chef och skön "twist" på menyn. Ägaren är Fransk och tror att den Asiatiska kvinnan i köket är hans partner. Ägaren har skön humör som han gärna bjuder på och tar emot svar på..... Sitter gärna där nere, då man har bättre kontakt med chefen och köket, men även trevligt där uppe.

Tack Tony J
Omdömet skrevs 15 augusti 2017

Tapas, ja ägaren har sin thailändska fru i köket. Detta är fjärde gången vi är här och lyckades komma sist trots att det inte var fullt satt han upp sin "completa" skylt. Vi fick vänta i en timma på våra tapas. Två vårrullar och din sum samt sallad och ost. Han serverade bordet fullt ut som var bredvid innan det var dags för oss. De fick både dessert och kaffe och vi hade fått vatten och öl. Han tar ett moment i taget. Han är ursöt och super trevlig men speciell och har en röd markering på gatan som borden skall stå efter även om gästerna får kramp i benen. Går Du hit måste du ha tid och tålamod. Hoppas han är kvar till nästa semester. Tack till våra trevliga franska grannar ni förgyllde lunchen!

Tack Lena A
lasolasbistro, Owner på Las Olas Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2017

Thankyou for coming I never had enough time to talk with you more, my wife is French born in Cambodia.

Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Lite undangömd på en bakgata två stenkast från centrum ligger Las Olas Bistro. En liten udda restaurang där spansk tapas får en asiatisk touch. Friterade padrones till förrätt smakar överraskande bra. Anka med ris samt fiskgryta med lax och curry valdes till huvudrätt. Enkelt, vällagat och gott. Lite positiv feedback, jag hade rensat restaurangen från saker, något fler viner (väl kylda) på menyn, bättre bröd och personligen önskat prata mer med ägaren som verkar vara en skön typ. Prisvärd restaurang.

Tack Rorsjohus
Omdömet skrevs 8 april 2017 från mobil enhet

Den godaste mat jag ätit på länge!!
Vi åt pimientos de Padrón, Albóndigas de cordero, lammköttbullar som var helt outstanding! Ägaren är one of a kind, mycket speciell, trevlig man som i sej själv gör stället värt att besöka!
Hur nice som helst!!!

Tack Liz-Anette

Resenärer som tittade på Las Olas Bistro tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Las Olas Bistro? Berätta vad du tyckte!