2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-28
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-28
Official Site
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-30
Boka nu, betala på plats
Agoda.com53 US$
Etrip74 US$
Omdömet skrevs 5 maj 2019 från mobil enhet

Ett hotell med flera förbättringsområden, dålig service, begränsade möbler i rum och på terass. Ingen fungerande luftkonditionering. Hotellbeskrivningen är inte med sanningen överensstämmande.
Många förbättringsområden - inte minst inställningen hos flera medarbetare.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack ronymasen
Omdömet skrevs 19 mars 2019

Nyrenoverat rum. Stor utsiktsplats, du ser hela Palma. Bra frukost och gott kaffe.
Inget för rörelsehindrade. Hotellet ligger på en höjd och några trappsteg till rummen.Vi hyrde bil och det var lätt att hitta parkering på gatan.
Kan absolut rekommdera om man har bil.

Rumstips: Du har hela Palma till vänster. Hyrbil!
Datum för vistelsen: mars 2019
Tack hannefe
Omdömet skrevs 29 december 2018 från mobil enhet

Bra prisvärt hotell. Rummen är dock väldigt lyhörda och man vaknar på natten om någon pratar i korridoren utanför. Bra städning och bra frukost. Hotellet ligger ca 2 km gångväg in till centrala stan. Fin utsikt från hotellbar, restaurang och takterrass.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Hannes G
Omdömet skrevs 31 oktober 2018 från mobil enhet

Ligger högt upp med fin utsikt. Fint gym, kanonfin utsikt från poolområdet, tyvärr är poolen inte uppvärmd. Badhanddukar ingår inte.
Mycket trevlig personal i baren.
Många trappor att bära bagaget uppför och nedför tyvärr inte hissar överallt. Varierande humör på personal i receptionen och vid frukost. Frukost toppen med god queso fresco och ibland serveras churros. Disken slarvas det med så det var ofräscht. Varmvatten tar slut även vid lågsäsong.
Rent i rummen, städningen var toppen alltid runt och fräscht.
Inget kylskåp i rummen.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack sophiak424
Omdömet skrevs 23 oktober 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger på en höjd i utkanten av staden. Det innebär att utsikten är fantastisk men också att promenaden upp till hotellet är mycket ansträngande. Rummet var fint, likaså hotellets poolområde. Frukosten var helt ok om man kollar så att porslin och bestick är rena innan man hugger in. Personalens attityd varierade - somliga var hur tillmötesgående som helst medan andra nog hade varit för länge på samma arbetsplats.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack sanette2017