4 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-28
Official Site
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-30
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-28
Booking.com59 US$
Priceline61 US$
Travelocity64 US$
Omdömet skrevs 29 december 2018 från mobil enhet

Bra prisvärt hotell. Rummen är dock väldigt lyhörda och man vaknar på natten om någon pratar i korridoren utanför. Bra städning och bra frukost. Hotellet ligger ca 2 km gångväg in till centrala stan. Fin utsikt från hotellbar, restaurang och takterrass.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Hannes G
Omdömet skrevs 31 oktober 2018 från mobil enhet

Ligger högt upp med fin utsikt. Fint gym, kanonfin utsikt från poolområdet, tyvärr är poolen inte uppvärmd. Badhanddukar ingår inte.
Mycket trevlig personal i baren.
Många trappor att bära bagaget uppför och nedför tyvärr inte hissar överallt. Varierande humör på personal i receptionen och vid frukost. Frukost toppen med god queso fresco och ibland serveras churros. Disken slarvas det med så det var ofräscht. Varmvatten tar slut även vid lågsäsong.
Rent i rummen, städningen var toppen alltid runt och fräscht.
Inget kylskåp i rummen.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack sophiak424
Omdömet skrevs 23 oktober 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger på en höjd i utkanten av staden. Det innebär att utsikten är fantastisk men också att promenaden upp till hotellet är mycket ansträngande. Rummet var fint, likaså hotellets poolområde. Frukosten var helt ok om man kollar så att porslin och bestick är rena innan man hugger in. Personalens attityd varierade - somliga var hur tillmötesgående som helst medan andra nog hade varit för länge på samma arbetsplats.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack sanette2017
Omdömet skrevs 26 september 2018

Rymliga rum med sköna sängar och fin utsikt över hamnen. Vårat rum luktade dock mycket mögel. Hotellet ligger uppe på ett berg så det är väldigt jobbigt att gå upp till hotellet, men det är ganska billigt med taxi. Frukosten är bra men dåligt att man inte kan få frukostpaket. Vi hade en tidig golftid och fick vara utan frukost den dagen. Fint poolområde med fantastisk utsikt och rimliga priser i baren.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack X3005WOpeter
Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet

Fint hotell, vissa rum var finare än andra men hotellet är under renovering det är därför. God mat och trevlig personal. Ligger ca 10 minuter köpcentrumet Porto Pi och om man tar strand promenaden som ligger nedanför hotellet kommer man in till Palma.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack vickancarlsson