“Genuint och gott”

Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Charmigt ställe med lagom virrig servis. Missade någon rätt men vad gör det. Humana priser och vällagat. Kan rekommenderas.

Datum för besöket: april 2018
Tack stefans813

Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

11 gubbar bokade bord och åt en utmärkt middag bestående av kockens val av pintxos. 5-6 stycken räckte gott åt oss. Mycket trevligt och prisvärt!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack larsun
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Vi fick härliga pintxos, små baguettskivor med mycket pålägg, vi åt nog 10 var samt drack gott vin därtill. Mitt tredje besök, och jag rekommenderar det verkligen.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack MarianneT489
Omdömet skrevs 28 juli 2017

Mycket bra tapasrestaurang som vi besökt massor av gånger under våra Mallorcavistelser. Härlig personal och full fart under kvällstid. Rekommenderar att man beställer bord om man skall dit på kvällen.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Lena B
Omdömet skrevs 19 januari 2017

En tapasbar/restaurang vi gärna återvänder till. De har otroligt goda tapas, personalen är jättetrevliga och man känner sig alltid välkommen. Vill man vara säker på att få ett bord är det säkrast att beställa ett.

Datum för besöket: januari 2017
Tack addamormor

Resenärer som tittade på La Pergola tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt La Pergola? Berätta vad du tyckte!