Omdömet skrevs 21 oktober 2018 från mobil enhet

Ett litet hotell ganska nära hamnen, tar någon minut att promenera till vattnet. Små, men väldigt fräscha och fina rum. Vi hade ett superfint rum med balkong och utsikt mot havet. God frukost. Trevlig och hjälpsam personal.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 436lenah
Mats J, General Manager på Hotel Feliz, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018

Hej Lena,

stort tack för dina positiva kommentarer, det betyder så mycket för oss. Hoppas vi får glädjen att träffa dig snart igen hos oss på Feliz!

Be Feliz
Mats Jakobsson &Feliz Hosting Team

Omdömet skrevs 25 september 2018

En pärla, ett stenkast från hamnen i Palma.
Det svenskägda hotellet är familjärt och vackert inrett med spännande detaljer och har en hemtrevlig atmosfär.
frukosten är suverän och personalen är tillmötesgående.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack katarinah568
Mats J, General Manager på Hotel Feliz, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2018

Hej Katarina,

stort tack för dina synpunkter från er vistelse hos oss, det betyder mycket för oss.
Det glädjer oss alla här på hotellet att ni trivdes så bra hos oss och vi hoppas att snart få glädjen att hälsa er välkomna tillbaka igen.

Omdömet skrevs 29 augusti 2018 från mobil enhet

Mysigt familjärt toppservice, bra frukostbuffé goda drinkar och jättegod mat! Nära till allt och mysiga rum hit kommer jag åka igen. Lätt att få tips på sevärdigheter då merparten av personalen kan svenska. Alltid glada och känns så lugnt och avslappnat. Deras paella wow!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack AnnaAnetteB
Mats J, General Manager på Hotel Feliz, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2018

Hej Anna Anette,

Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Vi var här med ett eventbolag där vi hade yoga och träning på schemat. Så bra planerat och så trevlig personal. Pool högst upp på taket hade de med. Nära till Belverdere parken, kändes dock lite avsides för det var lite skumma figurer i parken på kvällarna så håll er på de vanliga gatorna för att vara på den säkra sidan.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Z7085ZDelizabethp
Mats J, General Manager på Hotel Feliz, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2018

Hej Elizabeth,

Omdömet skrevs 12 juni 2018

Detta är ett ganska litet hotell som ligger på ett alldeles lagom avstånd från centrum. Det tar ca 30 minuter att promenera in till centrum. Vill man hellre åka buss tar detta ca 10 minuter från hållplatsen vid hotellet. Vi fick ett rum med balkong och utsikt över hamnen. Hotellet är svenskägt och därför talar de allra flesta i personalen svenska. De är fantastiskt hjälpsamma och trevliga. Vi hade bokat vistelse med halvpension. Detta verkade man lite ovana vid att hantera. Eftersom hotellet har en del nivåskillnader i anslutning till bar och matsal kan detta upplevas som obekvämt.

Rumstips: Rum med utsikt mot hamnen
Datum för vistelsen: april 2018
Tack Stig A
Mats J, General Manager på Hotel Feliz, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2018

Stort tack, Stig för du tog dig tiden att skriva ett inlägg på Tripadvisor om din vistelse hos oss på Hotel Feliz.
Det betyder mycket för oss i vår strävan att ständigt förbättra oss.

Alla vi som jobbar på hotellet är så glada att du trivdes så bra och vi är så tacksamma för din positiva respons.
Hoppas att vi får glädjen att hälsa dig välkommen tillbaka till oss igen inom en snar framtid.

Be Feliz