Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
petra
Nerja, Spanien

Centralt beläget

Omdöme om Hotel Basilica
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 7 feb. 2024från mobil enhet
Mysigt hotell på centralt läge i Palma. Hjälpsam personal som bjöd på god frukost. Tysta, trevliga rum med sköna sängar. Bra promenadavstånd till både shopping, restauranger och båthamnen. Finns även en mysig uteplats inne på hotellets gård.
Datum för vistelsen: februari 2024
Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
Team Hotel Basilica, Atención al cliente/recepciónHotel Basilica, svarade på det här omdömet
Svarade 10 feb. 2024
Kära gäst,

tack för din utmärkta värdering och vänliga feedback. Vi är glada att höra att du gillade din vistelse hos oss och gillade hotellets läge samt rummen, frukosten och uteplatsen. Det var fantastiskt att ha dig och vi ser fram emot att se dig tillbaka någon gång snart.

Bästa hälsningar från Palma, ditt team Hotel Basilica
  • Algotels
3.0 km från Hotel Basilica
Visa fler hotell i Palma de Mallorca
Omdömet skrevs 5 februari 2024

Bodde på hotellet tre nätter under en konferens. Centralt läge i gamla stan, gångavstånd till det mesta. Fina och fräscha rum. Mycket vänlig och service-minded personal. Frukostbuffén var inte den största, men bra mat. Jag rekommenderar hotellet!

Datum för vistelsen: februari 2024
Restyp: Reste i arbetet
Tack Malin B
Team Hotel Basilica, Atención al cliente/recepción på Hotel Basilica, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2024

Kära gäst,

tack för din utmärkta värdering och vänliga feedback. Vi är glada att höra att du gillade din vistelse hos oss och gillade hotellets läge samt rummen och frukosten. Det var fantastiskt att ha dig. Tack för att du rekommenderar oss, vi ser fram emot att se dig tillbaka någon gång snart.

Bästa hälsningar från Palma, ditt team Hotel Basilica

Omdömet skrevs 14 juli 2023 från mobil enhet

Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Bra frukost. Rent och snyggt. Mycket trevlig liten takpool med fantastisk utsikt över gamla stan och havet med barservice. Snygga och bekväma rum med bra städning. Extra plus att de uppmärksammade födelsedag! Kan varm rekommendera detta boende!

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Isac S
Team Hotel Basilica, Atención al cliente/recepción på Hotel Basilica, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2023

Kära Isac,

Tack för din utmärkta värdering och vänliga ord. Vi är glada att höra att du gillade din vistelse hos oss och gillade frukosten samt taket och rummen. Det var fantastiskt att ha dig och ser fram emot att se dig tillbaka någon gång snart. Bästa hälsningar från Palma, ditt team Hotel Basilica.

Omdömet skrevs 31 maj 2023

Vilket Hotel, ett av dom
Bästa jag bott på i Palma! Personalen är fantastisk och ser och ger varje gäst utmärkt service! Rummen är underbara.Hit kommer jag gärna tillbaka.
Tack! Med vänlig hälsning, Liselott

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack LiselotteM19
Team Hotel Basilica, Atención al cliente/recepción på Hotel Basilica, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2023

Kära Liselott,

Tack för din utmärkta värdering och fina ord. Vi är glada att höra att du trivdes hos oss och ser fram emot ditt nästa besök.

Det var fantastiskt att ha dig. Bästa hälsningar från Palma, ditt team Hotel Basilica.

Omdömet skrevs 18 oktober 2022 från mobil enhet

Superfint hotell, takterrassen är ganska liten men magisk och det fanns alltid lediga solstolar när vi kom upp, trevlig personal och ligger i Palmas mysigaste del! Vi åkte två kompisar och fick varsin säng som var jättesköna. Lagom stort rum med liten fransk balkong där man kunde stå och spana ut mot gränden och katedralen som ligger precis bredvid. Testade aldrig hotellets frukost!

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Linngsson
Team Hotel Basilica, Atención al cliente/recepción på Hotel Basilica, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2022

Kära Lingsson,
Tack för din utmärkta utvärdering och feedback. Vi är glada att höra att du gillade din vistelse på Hotel Basilica, gillade taket och ditt rum samt hotellets läge. Det var fantastiskt att ha dig och hoppas att se dig tillbaka någon gång snart.

Med vänliga hälsningar från Palma, ditt team på Hotel Basilica

Omdömet skrevs 23 oktober 2021

Först och främst en eloge till trevlig personal som görs sitt yttersta för att ge dig en god service och självklar ett glas iskall Cava när du checkar in. Hotell och rum är riktigt fräscha och allt fungerar naturligtvis perfekt. Säng, handdukar, och badrockar är av högsta kvalitet. Missa inte ett dopp i poolen på taket eller en nygjord omelett till frukosten.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack hgrunewald
Christian Pfleger, Dueño på Hotel Basilica, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2021

Kära gäst, tack för din utmärkta värdering och dina kommentarer. Vi är glada att höra att du tyckte om hotellet samt personalen och bekvämligheterna. Det var ett stort nöje att ha dig och hoppas att se dig tillbaka någon gång snart, Med vänlig hälsning från Palma, Christian.