“Överstekt kött o fisk”
Omdöme om Bruselas

Bruselas
Boka med
Bruselas har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 81 av 2 531 Restauranger i Palma de Mallorca
Kök: Grill
Bra för: Större grupper, Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 7 augusti 2016

Hade höga förväntningar på detta steakhouse men tyvärr överstekte de både kött och tonfisk. Restaurangen ligger i en källare utan fönster.

Tack t2gbg
josechupalma, Propietario på Bruselas, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2016

First of all, thank you for sharing your opinion. It's the best way for us to know what we should improve and what is working well.

Our speciality is grilled meat, so we apologize if the meat and tunafish were not as you wanted. The building is a typical house from Mallorca of 1400. It has four rooms and some of them were used as stable, water tank and oil storehouse, that's why we don't have any windows.

Best regards,
Jose Luis

Omdömet skrevs 29 april 2016

Fann Bruselas via TA. En köttrestaurang. Restaurangen ligger en trappa ner i ett gammalt hus. 3 små matsalar på olika nivåer. Innersta matsalen hade fuktiga väggar och trappan mellan matsalarna var i stort behov av renovering och målning. Skabbig. Annars var inredningen ok men inte mera. Vi var de enda gästerna i restaurangen från öppnandet kl 20.00 till 22.00. Kändes inte alls roligt att sitta ensamma på en restaurang i Palma en torsdagskväll. Som förrätter år vi Tostas Mollejas och stekta Gambas i vitlök. Helt ok. Som huvudrätt tog vi Degustacion de Carnes. Tre olika köttstycken, oxfile, entrecote och prime rib ? Trots att det inte fanns några andra gäster än vi så kom köttet in halvvarmt och fick värmas upp. Potatis m.m. fick betalas vid sidan om. Köttet var mycket gott och väl tilltaget för 2 personer. En flaska vin kostade 16 euro. Servicen var givetvis bra då vi var de enda gästerna. Vi fick en liten signalapparat som vi tryckte på då vi önskade service. Notan gick på 85 euro. Då fick vi förrätter och varmrätter x2 samt en flaska rött vin. Egentligen inte dyrt. Köttet var mycket bra. MEN vi går inte hit fler gånger. Att sitta ensam i en restaurang i Palma en torsdagskväll i slutet av april var ingen höjdare. Även om man går dit som ett par och äter gott, så vill man ju ha andra gäst runtomkring och stoj och glädje. Kommer denna restaurang att överleva en längre tid ??

Tack JEEngkvist
josechupalma, Propietario på Bruselas, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2016

Thank you for your criticism, the opinion of our customers is undoubtedly the main driver of improvement for the whole team of Restaurant Brussels.

Omdömet skrevs 28 september 2015

Jättegod mat , köttet är himmelskt o kocken vet hur man gör med en biff… Personal är verkligen superbra vänliga o alltid glada Varit här 10 tal ggr ooch blir alltid sååå nöjd Läget perfekt så som priserna Tack

Tack Anette J
Omdömet skrevs 11 september 2015 från mobil enhet

Mycket bra service och trevlig personal.
Vi åt entrecote och kalvbiff, mycket bra kött.
Bra priser generellt. Öppnar kl 20.00 bordsbokning rekommenderas.

Tack p_ternstrom
Omdömet skrevs 3 augusti 2015 från mobil enhet

Vi åt var sin solomillo de ternera och det var utsökta bitar. Delade en god flaska vin till maten. Aioli känndes hemlagad och brödet var färskt. Vi var där rätt tidigt på kvällen och fick inte möjlighet att testa deras fiffiga fjärrkontroll som skulle behövas på många andra restauranger på mallorca.
Det var skönt att sitta ine med AC igång en varm sommardag.
Priserna känndes lika höga som på många andra ställen i Palma men här var maten värt det.

Tack Admir S

Resenärer som tittade på Bruselas tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Bruselas? Berätta vad du tyckte!