“Hyfsat men sist kryddsvagt”
Omdöme om Tagomagos

Tagomagos
Rankad som nr 11 av 2 489 Restauranger i Palma de Mallorca
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Chevicen var helt okey, bra hetta och god. Håller helt med andra recenter. Den efterföljande huvudrätten torsk levde inte upp till förättens kryddning vilket gjorde att eventuell smakupplevelse försvann. I övrigt trevlig personal och mysig restaurang.

Tack Magnus H

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Instämmer helt med tidigare gäster. Cevichen var fantastisk. Åt sedan lax som också var mycket god.
En restaurang väl värd ett besök. Och ett återbesök

Tack Per M
Omdömet skrevs 25 december 2017 från mobil enhet

Vi hade en jättetrevlig kväll, mysig lokal och trevlig personal. Jag åt pasta som var helt okej. De andra i sällskapet åt fisk. Den godaste de ätit!

Tack UllisC
Omdömet skrevs 16 november 2017 från mobil enhet

Vi gick dit efter att ha läst recensionerna här på Trip Adviser och det ångrar vi inte. Trevlig liten kvarterskrog med mycket bra mat. Provade Ceviche som förrätt och den var himmelsk! Min fru åt Calamares som var perfekt tillagad. Varmrätt var Torsk med två underbara såser, basilika och yoghurt och till detta en grönsaksblandning som var lätt stekt. Min fru tog Spagetti Carbonara som också var perfekt. Bra viner och vi valde en vit Rioja Malvasia som passade bra till alla rätterna. Kan varmt rekommendera denna restaurang i Palma gamla stad.

Tack MalmoChef
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Så gott och fin service. Den spansktalande kvinnan guidade vänligt men bestämt våra val av tapas. Pilgrimsmusslan på selleribädd var bland det godaste vi ätit. Stora portioner så fyra rätter för två personer att dela var tillräckligt. Tiramisun är den bästa jag fått o den räckte till två, vi fick två skedar utan att säga till . Liten krog med mycket trevlig stämning.

Tack Anna-Lena B

Resenärer som tittade på Tagomagos tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Tagomagos? Berätta vad du tyckte!