“Vi från Sverige”
Omdöme om Mas39

Mas39
Rankad som nr 66 av 2 506 Restauranger i Palma de Mallorca
Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med utmärkt service. Maten var supergod och prisvärd. Ligger centralt placerad i närheten av hotell Palladium.

Tack Evis54

Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Otroligt god pasta skaldjur och service i världsklass. Mycket prisvärt förrätt, två varmrätter, flaska vin kaffe o grappa 68 euro

Tack swedish182
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Supertrevlig servering! Mycket god mat, vi fick fantastisk ostbricka och doggybag med det vi inte orkade äta. Fina skaldjur!

Tack Maria k
Beniamino D, Proprietario på Mas39, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2017

Thank you so much,you are very welcome

Omdömet skrevs 25 september 2017

Vi var där 4 gånger och alla gånger fick vi mycket med god mat och personal var trevlig och tillmötesgående. Vi åt allt ifrån veganmat till Pizza och olika kötträtter.
Allt var mycket gott och ingen var hungrig när vi lämnade.
Om vi kommer tillbaka till Palma skall vi gå dit igen. Rekomenderas

Tack Reine A
Beniamino D, Propietario på Mas39, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2017

Thank you very much Reine,have a super nice holiday bye bye

Omdömet skrevs 18 september 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang. God mat och trevlig personal. Bra priser. Pizzorna smakar riktigt bra. Rekommenderar denna restaurang.

Tack Ann-Christine K
Beniamino D, Proprietario på Mas39, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2017

Thank you so much Ann-Christine,thanks for your preference

Resenärer som tittade på Mas39 tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Mas39? Berätta vad du tyckte!