6 personer tittar på det här hotellet
FindHotel
Melia.com129 US$
Travelocity116 US$
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Efter några dagar på detta hotell är vi verkligen nöjda med allt. Frukosten är riktigt bra och hela hotellet är rent o fräscht. Takterrassen är verkligen underbar,dock för få solsängar,,,
Men bäst av allt är att det tar 2minuter till stranden åker gärna hit nästa år igen

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 489marikaa
mariajoseguerra, Director de Relaciones Públicas på Melia Palma Bay, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2019

Dear 489marikaa,

It is a real pleasure to thank you on behalf of the entire team of Meliá Palma Bay for taking your time and sharing your last stay at the hotel with us as the rest of TripAdvisor's followers.

We are really glad to know that our location as well as our facilities and staff have met your expectations and we would like to thank you for highly recommending us.

We really hope to welcome back in a near future.

Best regards,

Omdömet skrevs 30 augusti 2018

Fantastiskt hotell, riktigt bra frukost, rent och fint med snygg design! Takterrassen med pool, skön musik och utsikt vart riktigt nice. Det var även nära ner till både stranden och in till centrum, gångavstånd till det mesta! Jag köpte resan i 30års present till min sambo och skrev ett meddelande att jag önskade gärna nån överraskning på hotellrummet till honom. På lördagseftermiddagen hade dom ställt in en flaska bubbel med ett handskrivet kort från personalen! Riktigt gulliga Kan varmt rekommendera detta hotellet!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Meliá Hotels International
Tack cjonss164927
María José G, Responsabile relazioni pubbliche på Melia Palma Bay, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2018

Dear Caroline,

First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us and for having chosen us for such a special occasion..we really hope we made a memorable one.

Your kind words fill us of pride since our aim is to make our guests live unique experiences pampering them along all their stay.

We do really hope to welcoming you and your partner very soon.

Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Melia leverar återigen. Super sköna sängar, fin arkitektur med vackra design möbler. God frukost trevlig och bra personal. Polen har en vacker utsikt. Bra beläget med närhet till strand och nära till gamla stan med flera sevärdigheter

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack 751marlened
María José G, Director de Relaciones Públicas på Melia Palma Bay, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2018

Dear 751marlened,

Greetings from Mallorca...

On behalf of the entire team of Meliá Palma Bay we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us and with the rest of TripAdvisor's community.

Your comments are doubtless our biggest motivation in order to create memorable experiences.

We all look forward to welcoming you back in your home away from home: Meliá Palma Bay.

Omdömet skrevs 16 juli 2018

Ett modernt fint hotell, väldigt trevlig personal hjälpte till med allt. En utav de bästa frukosttufferna vi har ätit så rent och snyggt hela tiden. En härlig takterrass med bar och pool, lite konstiga solstolar dom var väldigt obekväma så de flesta lång på golvet och solade. Nära till en fantastisk trevlig strand lite långt in till stan men vi tog taxi när vi inte orkade gå det kostade ca 50kr. Åker gärna tillbaka hit!!

Rumstips: Välja gärna rum längre upp i huset så hörs nog trafiken mindre.
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack christinabrolin
María José G, Director de Relaciones Públicas på Melia Palma Bay, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2018

Dear christinabrolin,

First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us and with the rest of TripAdvisor's community.

We are glad to learn how much you enjoyed your experience at Meliá Palma Bay appreciating our service, stunning facilities and attention to details to make your journey an outstanding one.

We all look forward to welcoming you back in a near future to let you live another unforgettable experience.

Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Blev lite besviken på poolområdet. Litet och mycket trångt. Hotellet är nytt och fräscht mycket sparsamt utsmyckat. Rummen ganska små men fina. Fin utsikt och nära en strand. Långt att gå till centrum. Trevlig personal och bra service. Allt som allt är hotellet lite för opersonligt för min smak.

Datum för vistelsen: juni 2017
2  Tack Lindalinny