Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Vi var här 9 nätter och bodde på våning 6 högst upp. Hade ett enkelt men bra rum med en vask. Fanns kylskåp så vi köpte vår egen frukost och köpte bröd i receptionen. Åt sen vår frukost på takterassen med en fantastisk utsikt. Det finns wi-fi som funkar bra. Man delar toalett och dusch men det var inga problem. De städar och bäddar var dag på rummet. Det är väldigt lyhört så man hörde hissen och någon fläkt hela tiden. Finns även AC om det behövs, vi använde inte den. Vi älskade takterassen och satt där mycket. Även att det var så nära till allt. Kan rekommenderas.

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Annika S
Omdömet skrevs 9 juli 2017

I Palmas mysigaste kvarter ligger detta prisvärda Hostal. Rummen var bra men det som gör är att jag varmt rekommenderar detta boende är läget. Utsikten från takterrassen var magnifik - där kunde Palmas vackra katedral beskådas. Rekommenderas!

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack mattisj2017
Omdömet skrevs 28 oktober 2016 från mobil enhet

Bra budgetboende, med perfekt läge i Palmas turistområde nära Katedralen..
Det bästa,förutom läget är deras takterrass med fantastiskt utsikt över Palmabukten.
Mycket enkel standard, men rent och fräscht. Härligt att inta sin frukost med utsikten över Palma.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Anders J
Omdömet skrevs 29 september 2014

Första rummet var en riktig katastrof vad det gäller standard. Dagen efter kunde ge oss ett annat rum detta var något bättre. Hade vi fått det först hade inte omdömet blivit så lågt.Däremot är läget helt perfekt.

Tips för att välja rum: Se till att checka in tidigt så att ni inte får dom sista rummen som är tillgängliga.
  • Bodde här: september 2014, reste med vänner
2  Tack Cina55
Omdömet skrevs 29 september 2013

Superbra läge, nära till allt såsom sevärdheter, bra affärer, mysiga restauranger och barer.
Rummet är enkelt och vi hade toa/dusch på rummet. Alltid välstädat. Wifi och ac funkade kanoners. Vi köpte frukost på hotellet och åt på terrassen, Smakade gott.
Personalen var kanoners. Talade perfekt engelska och var väldigt hjälpsamma. Gav olika tips.
Rekommenderar detta enkla men trivsamma hotell.

• Bodde här: september 2013, reste med vänner
1  Tack Sommar68
apuntadores, Owner på Hostal Apuntadores, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2013

Tak ska du ha. Det var verkligen trevligt att lára kánna det.