“Superb”

Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: La Llotja-Born
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Beställde deras lunchmeny. Mycket bra till ett bra pris. Bra service och fin lokal/inredning/dukning

Tack Birgitta N

Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Vi besökte Forn de Sant Joan på rekommendation av en god vän och blev verkligen inte besvikna! Kunnig, uppmärksam och trevlig service samt fantastisk mat som var väl komponerad tillsammans med ett mycket bra vinpaket. En helgjuten kväll!

Tack Eva O
Omdömet skrevs 23 januari 2018

Underbart ställe i centrala Palma. Väldigt prisvärd och bra "dagens lunch"-meny.
Uppmärksam personal med stor servicekänsla.

Tack kuba1960
Omdömet skrevs 3 januari 2018

Palmas bästa tapas ställe. Tre våningar där alla är lika trevliga. Deras tomat bröd är excellenta. Best Regards Stephan

Tack Stephan C
Omdömet skrevs 1 januari 2018

Firade julen i Palma och Forn de Sant Joan blev vårt val för en finare jullunch/middag.
Vårt sällskap på fem kommer obokade och det löser personalen galant.
Vita dukar och fräsch interiör, personalen trevlig och lite humoristisk.
Vi äter biff, anka och pasta med hummer och alla var mycket nöjda.

Tack Mats E

Resenärer som tittade på Forn de Sant Joan tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Forn de Sant Joan? Berätta vad du tyckte!