“Ett härligt ställe”
Omdöme om Forn de Sant Joan

Forn de Sant Joan
Boka med
Forn de Sant Joan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 81 av 2 553 Restauranger i Palma de Mallorca
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: La Llotja-Born
Omdömet skrevs 23 januari 2018

Underbart ställe i centrala Palma. Väldigt prisvärd och bra "dagens lunch"-meny.
Uppmärksam personal med stor servicekänsla.

Tack kuba1960

Omdömet skrevs 3 januari 2018

Palmas bästa tapas ställe. Tre våningar där alla är lika trevliga. Deras tomat bröd är excellenta. Best Regards Stephan

Tack Stephan C
Omdömet skrevs 1 januari 2018

Firade julen i Palma och Forn de Sant Joan blev vårt val för en finare jullunch/middag.
Vårt sällskap på fem kommer obokade och det löser personalen galant.
Vita dukar och fräsch interiör, personalen trevlig och lite humoristisk.
Vi äter biff, anka och pasta med hummer och alla var mycket nöjda.

Tack Mats E
Omdömet skrevs 22 december 2017

Förrätt, varmrätt och dessert var otroligt goda, stämningen var mysig i restaurangen och det var god service. Går gärna hit igen om det ska firas något men föredrar annars en mer avslappnad ton. Hög service och jag är inte helt bekväm med att få brödsmulorna borstade från bordet med en specialborste.

Tack JennyJompa
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

En mycket trevlig och bra restaurang. Kan varmt rekommendera Forn. Föreslår att ni beställer olika tapas och delar.

Har även en bra vinlista

Tack JanneWassberg

Resenärer som tittade på Forn de Sant Joan tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Forn de Sant Joan? Berätta vad du tyckte!