Omdömet skrevs 6 maj 2015

För oss var det perfekt. Lite slitet men rent och snyggt. Sängarna helt okej. Personalen var jättetrevlig och seviceminded. Låg perfekt vid Gomilla Park och nära in till centrum. Lokalbussen stannade precis utanför dörren. Strandpromenaden låg 5 minuters promenad bort. Många restauranger och barer i närheten, trots det stördes vi inte av oväsen. Åt frukost på restaurangen tvärs över gatan, billigt och jättegott. Kan rekommenderas.

Rumstips: Försök få ett rum på översta våningarna.
Datum för vistelsen: oktober 2014
Tack Ingegerd B
Omdömet skrevs 11 januari 2015

Ett helt ok hotell att bo på om man inter tänker tillbringa så mycket tid där. Rena rum och ett litet poolområde med snackbar och solstolar på taket.
Vi hade hyrbil så vi var ute på äventyr under större delen av dagarna och sov mest på hotellet samt åt frukost där.
Personalen är mycket trevliga och hjälpsamma. Hotellet ligger bra till även för den som vill bo nära Palma.

Datum för vistelsen: maj 2014
Tack vinny8208
Omdömet skrevs 13 oktober 2012

Servicen på hotellet var inget att klaga på.Visst är det ett slitet hotell men allt funkar ändå .Vi trivdes väldigt bra där.Det sämsta var sängarna vi hade bara en dubbelsäng först. Men dom fixade en extra säng . Och då var det helt okej.Bra med lokalbussarna lätt tilljängligt.Städningen var perfekt.Det var rent o snyggt i lägenheten. Byte av handukar flera gånger i veckan.Trevlig personal. Vi åker gärna tillbaka till GOMILA PARK. Det var 2 gången vi bodde där.
alla lokalbussar.Lätttilljängligt.Städningen var perfekt det var rent o snyggt,Byte av handukar fick vi flera gånger i veckan.Trevlig personal .Vi åker gärna tillbaka.Det var 2 gången vi bodde på Gomila Park.

Rumstips: Högst upp är större ballkonger.
Datum för vistelsen: oktober 2012
2  Tack LINEDANSARE
Omdömet skrevs 3 mars 2010

Oavsett om Gomila Park är ett slitet hotell, så överväger det allt annat. Trevlig personal nära till allt. Ska tillbaka dit för 5 året i rad. Bor där i 4 veckor varje år.

Datum för vistelsen: juni 2009
  • Restyp: Reste ensam
3  Tack barkisduved
Omdömet skrevs 11 november 2009

Först fick vi ett s.k Grand lit rum - med en "dubbelsäng - mycket golvnära och endast ca 140cm för 2 personer. Vi lyckades byta rum. Detta rum innefattade flera "överraskningar" - skitiga fönster, rostigt kylskåp mitt i rummet, kokplatta som det tar 20 min för att koka upp vatten och den har inga markeringar. Telefon som är på väg att ramla ned. Gardiner på trekvart med stänger som lossnar. Ingen utrymingsplan. Duschdraperi upphängt i rostig skruv som håller på att ramla ned. Mycket sparsam köksutrustning som kräver stor uppfininjg för att laga mat. Skitiga golv och lyhört så det förlsår. Doften från kinakrogen i husen på kvällarna är inte god och hissens dörrar stängs ej alternativt öppnar ej. Den stod stilla 4 dagar av 7 när vi var där. Det känns som om hotellet EJ underhålls längre.

Datum för vistelsen: oktober 2009
1  Tack Signatur