Öppet i dag: 00:00 - 23:59

hakanS45SZ
Luleå, Sverige
Läs alla 1 680 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Mallorca
från 79,90 US$
från 52,73 US$
från 21,57 US$
från 84,16 US$
Omdömet skrevs 13 augusti 2020

Bra service och trevliga chaufförer som hittar ordentligt. Bra priser och flertal storlekar på bilar att välja på.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
2  Tack Freann
Omdömet skrevs 17 oktober 2019

Bra service. Trevliga chaufförer som kom i god tid till bokade tider. Bra också att man får sms med bekräftelse att taxin kommer.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack hakanS45SZ
Omdömet skrevs 27 maj 2019

Allt fungerade som beställt och önskat. Lugn och fin körning. Lugn och fin chaufför. Ingen anmärkning alls.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack kragelundskov
Omdömet skrevs 12 maj 2019

Punktlighet och trevligt bemötande av de som hämtade och lämnade oss då vi, ett cykelgäng, bokat en privat buss som tog oss tur retur Alcudia när vi besökte Mallorca för cykelsemester.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack sussilina
Omdömet skrevs 12 mars 2019

Vi landade först omkring 23.45, men inga problem - chauffören väntade på oss med skylt; fvb till Pula Golf Resort. Hemresan var beställd till 04.45 och taxin svängde in på parkeringsplatsen 04.46! Vi hade bokat med golfbagar och det var inga problem, stora, rymliga vans

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack Astor C