Öppet i dag: 00:00 - 23:59
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bra service.

Bra service och trevliga chaufförer som hittar ordentligt. Bra priser och flertal storlekar på ... läs mer

Omdömet skrevs 13 augusti 2020
Freann
Stockholm, Sverige
HK Taxi

Bra service. Trevliga chaufförer som kom i god tid till bokade tider. Bra också att man får sms med ... läs mer

Omdömet skrevs 17 oktober 2019
hakanS45SZ
Luleå, Sverige
Läs alla 1 631 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Mallorca
från 80,57 US$
från 53,17 US$
från 21,75 US$
från 84,86 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2017

Mycket smidigare än resebyråernas bussar och god service där taxi arrangören ringde och försäkrade sig om att vi var på plats .

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack camilla496
Omdömet skrevs 1 juni 2017

Bestälde bil via webben, bra pris WTC men Jag upptagande hemsidan som krånglig, omständig. Förutom det, utmärkt service på alla vis

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack Robert N
Omdömet skrevs 19 februari 2017

Utmärkt service vid ankomst och avresa. Fick meddelande om mötespunkt i tid vid ankomst. Saknade information om att taxin var på väg inför avresa annars inget att klaga på.

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack gunilla61
Omdömet skrevs 25 oktober 2016

Har bokat transport med Mallorca Taxi tidigare. då som nu kom bussen som beställt och det fungerade till stor belåtenhet!

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack christerb984
Omdömet skrevs 25 oktober 2016

Beställde taxi från Palma till flygplatsen via webbplatsen. 10 min innan taxin ska komma ringer företaget och berättar på bra engelska att min taxi blir 5 minuter sen pga köer. När taxin kommer är föraren trevlig och ber om ursäkt för förseningen. Resan till flygplatsen går snabbt och smidigt.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack Petter J