Spara

från 120,80 US$
från 14,50 US$
från 57,99 US$
Omdömet skrevs 13 mars 2017

Det närmaste man kommer Rio de Janeiro känsla i Europa. Se upp för tidvattnet. Det går fort och ibland gigantisk strand och ibland bara en liten remsa. Lätt 5 av 5 i betyg.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack SwedAnd
Omdömet skrevs 11 oktober 2016

Här är aktiviteter. Längs strandpromenaden myllrar det av folk. Och det händer en hel del på stranden. Konstnärer som ritar magnifika bilder iför publik. I oktober badade en del, dock inte jag.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack GoranWaldt
Omdömet skrevs 1 oktober 2016 från mobil enhet

En fantastisk sandstrand mitt i stan. Vi bodde väldigt nära stranden så det var bara att gå ner. Lagom temperatur på vattnet även i oktober. Här är det fritt fram för både människor och hundar att bada.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack Zebran
Omdömet skrevs 30 augusti 2016 från mobil enhet

Grymt bra strand med underbar utsikt och varierande strand med mycket tidvatten som gör att den blir väldigt smal på morgonen o väldigt bred med härliga vågor på eftermiddagen mitt i staden SAN Sebastian

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack 434icas
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Mycket fin strand som är ren och fräsch. Allt är välordnad och pitoresk. Välfig fina restauranger med havsutsikt och atmosfären är allt annat än stressad som i andra spanska städer.
Rekommenderas varm!

Datum för upplevelsen: augusti 2016