“Fin stämning och pigg meny”
Omdöme om La Madame

La Madame
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018

Vi hade inte bokat men det bör man göra. En drink i baren och sedan hade plats för nio trollats fram. Bra jobbat!
Kul meny med många överraskningar och härligt sorl bland nöjda gäster. Rekommenderas varmt!

Tack Kl7301

Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Det började med att jag och min sambo fick vänta i ca 20 min på att beställa. När det första kom var juicen ljummen, drinken smakade konstgjort. Kaffet helt ok. Sedan väntade vi i ca 50 minuter på hamburgaren och det andra. Såg flera gäster som gick pga dålig service.

Tack Oscar W
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Åt middag med min man och vi blev väl mottagna. Efter att ha fått menyn tog det ganska lång tid innan vi fick beställa, men detta vägdes upp av väldigt god mat! Jag som har celiaki fick glutenfritt bröd innan maten (vilket aldrig hänt för mig tidigare). Vi delade på en förrätt, åt var sin huvudrätt, delade en flaska vin och en dessert. Allt för lite drygt 80 euro. Inte det billigaste alternativet, men prisvärt och så gott!

Tack Isabelle S
Omdömet skrevs 10 augusti 2016 från mobil enhet

Vi åt på denna resturang två kvällar under våra dagar i SAN Sebastian vilket går helt emot våra principer då vi vill hinna testa så många olika restauranger som möjligt. Men maten var så god. Första kvällen åt vi en burgare och beef cheek. Beefen var en rekommendation från servitören och det var så gott. Nästa kväll tog vi beef och lam. Även lammet var oerhört gott. Vi var under vår resa i Spanien besvikna på servicen på restaurangerna vi åt på. Men på La Madame var servicen perfekt. Vi hade samma kille som servitör båda kvällarna och han var jätte duktig och hjälpsam. Å så gjorde han den godaste Sangrian vi druckit. Rekommenderar alla att besöka La Madame och testa beef cheek å Sangrian :)

Tack Petra F
Omdömet skrevs 4 oktober 2015 från mobil enhet

Brunchmenyn var jättebra. Vi åt eggs Benedict och en tryffelburgare. Mkt gott. TillkafjuicechurRekommenderas som brunchhak. churros

Tack Tullingeegenkommun

Resenärer som tittade på La Madame tittade också på

San Sebastián - Donostia, Province of Guipuzcoa

Besökt La Madame? Berätta vad du tyckte!