2 personer tittar på det här hotellet
Hurb103 US$
Omdömet skrevs 10 september 2017

Datum för vistelsen: september 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Barcelo Hotels & Resorts
-XperienceManager-, General Manager på Barceló Costa Vasca, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2017

Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2017
-XperienceManager-, General Manager på Barceló Costa Vasca, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2017

Omdömet skrevs 7 september 2017

Omdömet skrevs 7 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med Barcelo Hotels & Resorts
Bcostavasca, General Manager på Barceló Costa Vasca, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2017

Omdömet skrevs 4 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med Barcelo Hotels & Resorts
Bcostavasca, General Manager på Barceló Costa Vasca, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2017