Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Hotellet har ett fint läge vid den populära och vackra stranden. Det är rent och personalen i receptionen är trevliga. Trevligt med paraplyer vid regn.
Men det är nog allt. Hotellet är i stort behov av renovering - både rum ovh trappa.. Rummen är enkla och badrummen som har sprickor i kaklet är i behov av renovering. Inredningen känns ogenomtänkt och passar inte hotellet alls. Fula golv och väggar. Sängarna är hårda och med gemensam madrass.
De erbjuder inga handdukar att ta med till stranden så vi fick köpa det för att inte behöva duscha och sen torka med sandig handduk.
Vi hade ett rum mot stranden. Tänk till innan ni bokar här. Nattklubben nedanför spelar hög musik fram till 03.30 på helgerna. Det gör att man inte kan sova med öppet fönster och det blir varmt i rummet.
Rekommenderar att äta frukost ute istället för hotellfrukosten. Det finns många mycket trevligare alternativ.

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack Hellun
Omdömet skrevs 28 maj 2017

Fantastiskt hotell med god frukost som ingick i rummet.
Hade även lunch och middags restaurang av hög kvalitet.
När till gamla stan och stranden 10 meter bort.
Hjälpsam personal, men kunde le lite mer
Vi kan rekommendera alla att bo här.

Tips för att välja rum: boka med balkong mot stranden
  • Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack thomasD846RE
Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Prisvärt hotell med gammaldags charm. Små rum med en romantisk touch. Bra läge centralt och nära hav, shoppinggator och ca 15 min promenad till gamla stan. Bra frukost i bar Biarritz med utsikt över havet . En bar som dessutom erbjuder fantastiska pintxos.
I källaren en bra resturang. Vår upplevelse , 3 par, var att bättre än så här kan man inte bo i San Sebastian och absolut inte till det priset.
Hjälpsam och trevlig personal.

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack Gittan T
Omdömet skrevs 21 april 2016

Fräscha och välstädade rum. Bra service i receptionen och i restaurangen
Utmärkt frukostbuffe med trevlig utsikt från bordet .
En fin gammal hiss som speglar historiens vingslag . Lagom stort med trevlig atmosfär

Tips för att välja rum: Finns det lediga rum med havsutsikt så ta det!
  • Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack bertil2016
Omdömet skrevs 14 september 2015

Mycket bra läge mitt på promenaden, knappt 10 min till Gamla stan.Du ska absolut ha ett rum med utsikt mot havet. Rumstorleken var ok med rätt bra bäddar.Bra badrum. Trevlig sitthörna i anslutning till receptionen. En mycket vacker antik hiss.Frukosten var bra och serverades i restaurangen med utsikt mot havet.

• Bodde här: maj 2015, reste med vänner
1  Tack Storberg