NH Collection San Sebastian Aranzazu(San Sebastián - Donostia)
NH Hotels
  • Restaurang
Hotel Zaragoza Plaza(San Sebastián - Donostia)
Pension Aldamar(San Sebastián - Donostia)
Hotel Astoria 7(San Sebastián - Donostia)
Rabattmeddelande! 52 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 52 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 330 US$/natt.

Barcelo Costa Vasca(San Sebastián - Donostia)
  • Pool
Hotel Niza(San Sebastián - Donostia)
  • Precis vid stranden
Silken Amara Plaza Hotel(San Sebastián - Donostia)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 197 US$/natt.

Tryp San Sebastian Orly Hotel(San Sebastián - Donostia)
Melia.com
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 198 US$/natt.

Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 606 US$/natt.

Omdömet skrevs 2 november 2015 från mobil enhet

Vill ni bo på bästa läge i SAN Sebastian, då är Hotel de Londres helt rätt. Vi hade ett rum med havsutsikt, kunde njuta av vyer, hav, strandpromenad, flod, ebb, folket på promenaden. Personalen hjälpsam och mycket vänlig. Frukosten helt ok men den kostade 17 E per person, kanske lite väl dyrt. Baren var bra , mycket folk och härliga Gin Tonic, här blandas den med känsla. Hyr en cykel och se hela Stan, mycket enkelt att ta sig fram. Man bor nära gamla stan med alla Pintxos/Tapas barer, bara att välja och vraka.

Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack Leif171710
Omdömet skrevs 25 juli 2015

Ett fint anrikt hotell med finess och stil. Bästa tänkbara läge direkt vid stranden och butiker runt om ! Några minuters promenad till Gamla Stan där det är gott om fantastiska restauranger ! Trevligt bemötande de kunde hjälpa oss med allt vi behövde ha svar på. Stora sköna sängar Väl värt sitt pris ! Billig bar !

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Parresa
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Fint trevligt hotell, vid stranden. Trevlig personal. Bra standard på rummen.
Frukosten helt okej. Vi åt tre rätters middag med vin till, som var prisvärt.
Hotellet ligger nära gamla stadsdelen med alla pintoxs barer.

• Bodde här: augusti 2014, reste med vänner
Tack Ullan59
Omdömet skrevs 13 april 2015 från mobil enhet

Ett hotel vilket ligger suveränt vid stranden/viken i San Sebastian. Du kan inte bo mer centralt. Priset är högre än för många andra hotel men läge och kvalitet motiverar priset. Du har tio meter till stranden och 600 meter till gamla stan där du äter pintxos/tapas. Ta en tur längs hela stranden och njut av folklivet.

Bodde här: april 2015, reste med vänner
Tack Heka01
Omdömet skrevs 6 april 2015

En av San Sebastian mest ikoniska hotell inte bara för dess historia utan även för det smakfulla byggnaden som är välbevarad och väl underhållen.
Läget är utmärkt vid La Concha stranden.
Trevligt bemötande vid ankomst och personalen kunde erbjuda en uppgradering av rummet med havsutsikt.
Parkering finns i närheten och personalen tar hand om detta snabbt och effektivt.
Rummet är smakfullt inrett med sköna sängar och kuddar. Wi-Fi är gratis och fungerar väldigt bra.
Badrummet är rent och fräscht med sköna handdukar.
Hotellet har en fantastisk concierge (en tjej som pluggade och bodde i New Yprk) som hjälpte oss att hitta rätt både restauranger och sevärdheter.
Trevlig veranda med goda och prisvärda drinkar.
Bra frukost buffé om än i det dyraste laget 17 per person.
Jag återkommer gärna till detta hotell
Rekommenderas för alla typer av resenärer

Tips för att välja rum: ta ett rum med havsutsikt om du kan/har råd
  • Bodde här: mars 2015, reste som ett par
Tack Cmskalman