3 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
SPARA 82 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-13
Official Hotel Site
SPARA 82 US$
Expedia.com169 US$
Travelocity169 US$
Prestigia.com251 US$
Omdömet skrevs 16 september 2018

Bilade från Nerja till Sevilla och hade bokat detta hotell för en natt. Hotellets läge mycket centralt och fick goda instruktioner från hotellet om parkering då bil inte skall användas i centrum. Mycket trevligt bemötande i reception och följe upp till rummet med instruktioner om hur allt fungerade, vi hade egen jacuzzu på uteplatsen med utsikt mot katedralen.

Rummet var också helt fantastiskt med högt i tak och takbjälkar och kristallkronor i taket. Skön säng och härligt sänglinne. Badrockar och tofflor och flera olika schampon, tvål och body lotion ingick.

Vid incheckningen fick vi också information om afternoon tea, mycket trevligt och gott.

Vi har bara postitivt att säga om detta hotell och kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack mojonacka
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Perfekt hotell, bodde här för att fira min tjejs födelsedag. Ligger otroligt centralt, rekommenderar att man parkerar bilen först och därefter tar sig till hotellet om man kommer med bil då de inte har någon egen parkering.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack isakmichaelsson
Omdömet skrevs 4 februari 2015

Ett utmärkt hotell med bästa tänkbara läge i Sevilla. Ett stenkast från Katedralen och Alcazars mäktiga slottsbyggnad. Personal och .rummen av högsta kvalitet.. Hotellet har fyra stjärnor men jag vill ge det fem utan att tveka. Rolf från Sverige och Marbella.

Datum för vistelsen: februari 2015
1  Tack rolf s
Omdömet skrevs 16 november 2014

Kan inte få ett bättre läge. Gångavstånd till sevärdheterna och nära till restauranger. Charmigt hotell och mycket proffsig personal. Helt klart ett hotell vi gärna återkommer till. Hotellrummet var litet men vi fick ett med en liten innergård som var helt perfekt.

Datum för vistelsen: november 2014
Tack JoroSweden
Omdömet skrevs 18 augusti 2013

Detta hotell har charm, massor av charm. Ligger perfekt i gamla stan. Mycket bökigt att köra dit i bil, ett tips är att parkera i ett P-hus och sen ta taxi till och från hotellet.
Se upp när ni bokar, en del rum är mycket små och om storleken har betydelse se till att ni bokar ett rum med någorlunda storlek. Personalen var mycket hjälpsamma och lät oss byta rum, dom flyttade vårt bagage till det nya rummet utan problem.
Ett litet lyxhotell som är underbart att ha bott på. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: juli 2013
1  Tack flakeman